snøfilla - mamma til 2 Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Er du godt i gang med sprayen nå? Har dere en foreløpig dato for uttak? Hååååper dette blir siste turen til Hausken ;-) Har du snakket med dem ang. forrige forsøk? Er sikkert greit å få mest mulig info om celle-deling, livmorslimhinna osv. Lykke til :-) Klem
Høst72 Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Hei snøfilla Koselig å "se" deg her! Tror kanskje ikke den siste sms'en jeg sendte deg kom frem... Sender deg en ny senere. Jeg er godt i gang med spray, og starter med sprøytene om en uke. Håper også at dette blir siste tur til Hausken, og at det blir en mars-baby på oss! Har hatt det travelt på jobb i det siste, så har ikke fått snakket ordentlig med dem, men tenkte jeg skulle forsøke å ringe dem denne uken. Har fått vite at de har satt opp ttak og innsett i uke 26, og det er jo heldigvis ikke alt for lenge til ;-) Vi snakkes! Klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2011 Nei, uke 26 er jo "rett rundt hjørnet"! Godt at alt så bra ut sist og at Hausken er positive :-) Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå