Gå til innhold

Eksamen i bedriftsøkonomi imorgen, men jeg klarer ikke å huske hvordan ting skal regnes ut!

Anbefalte innlegg

Og jeg har ingen planer om å bruke bedriftsøkonomi til noe i fremtiden. Det er et nødvendig onde. Et ledd for å få bachelorgrad.

Ville det vært helt grusomt om jeg lagret formler osv på kalkulator? Noen her som har gjort det?

Fortsetter under...

Huff..., jeg skjønner frustrasjonen din! Jeg tok bed-øk på høgskolen før jul men vi hadde heldigvis hjemmeeksamen.

Det er kun grusomt å lagre formler hvis du blir tatt... men da sliter du bigtime, altså ;-)

Det er vanlig at man får utdelt et formelark (i alle fall der jeg jobber, som er på høyskole)

Det er også vanlig at man enten ikke får ha med kalkulator i det hele tatt, eller at eksamensvaktene nullstiller når studentene er på vei inn i lokalet. På den måten sikrer man seg at det ikke blir jukset.

Så til temaet, bedøk er kanskje ikke viktig for deg og du anser det ikke som noe du kommer til å benytte, jeg kan love deg at det er veldig nyttig, og noe du kommer til å kunne dra mye glede av å ha med deg ut i arbeidslivet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...