Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå merker jeg kroppen jobber seg mot fødsel, og kynnerne forbereder meg virkelig på fødsel kjennes det ut som..

Jeg er i min 37' uke, og har igjen 3 1/2 uke til termin. Det slo meg plutselig at det virkelig nærmer seg nå! Jeg fikk gjort ferdig barnerommet i går og det er virkelig en fryd å titte inn på det rommet og vite at det snart vil bo noen der<3

Jeg gleder meg virkelig til å møte min kommende sønn nå, og få hilse på han som lager leven i magen!

Formen min er generelt bra, men sliten med kynnere som får meg til å stoppe opp og rygg som fort blir sliten. Er blitt mye mer hormonell og kan fort grine av ting.. He he, det hører vel hjemme i denne dalen :)

Hvordan går det med dere da? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå nærmer det seg absolutt her også! 12 dager igjen! Jeg å får oftere kynnere å orker ikke så mye av gangen. har fått vondt når jeg sitter rett opp å ned også? Tenker sådan at jeg presser opp hode på baby.. hehe.. hilken fantasi er det da? jør vell ikke d? :P har så mye rare tanker som surrer!!:P hehe.. gleder meg veldig til å bli ferdi!! Har ei lita tulle på 22 mnd også som springer å herjer meg tom for energi!!

formen er mye bedre nå enn det den har vært i svangerskape. har slitt med bekkenløsning, men det er heldivis bedre! merker deg skal bli godt å bli ferdig. gleder oss til å møte prinsessa nr 2:p spent storesøster har vi også!! :)

hormonene sier vell sitt ja!! går i berg og dalbane her også!

du får ha masse lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...