StoltHønemor<3 Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Nå merker jeg kroppen jobber seg mot fødsel, og kynnerne forbereder meg virkelig på fødsel kjennes det ut som.. Jeg er i min 37' uke, og har igjen 3 1/2 uke til termin. Det slo meg plutselig at det virkelig nærmer seg nå! Jeg fikk gjort ferdig barnerommet i går og det er virkelig en fryd å titte inn på det rommet og vite at det snart vil bo noen der<3 Jeg gleder meg virkelig til å møte min kommende sønn nå, og få hilse på han som lager leven i magen! Formen min er generelt bra, men sliten med kynnere som får meg til å stoppe opp og rygg som fort blir sliten. Er blitt mye mer hormonell og kan fort grine av ting.. He he, det hører vel hjemme i denne dalen Hvordan går det med dere da? =)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Nå nærmer det seg absolutt her også! 12 dager igjen! Jeg å får oftere kynnere å orker ikke så mye av gangen. har fått vondt når jeg sitter rett opp å ned også? Tenker sådan at jeg presser opp hode på baby.. hehe.. hilken fantasi er det da? jør vell ikke d? har så mye rare tanker som surrer!! hehe.. gleder meg veldig til å bli ferdi!! Har ei lita tulle på 22 mnd også som springer å herjer meg tom for energi!! formen er mye bedre nå enn det den har vært i svangerskape. har slitt med bekkenløsning, men det er heldivis bedre! merker deg skal bli godt å bli ferdig. gleder oss til å møte prinsessa nr 2:p spent storesøster har vi også!! hormonene sier vell sitt ja!! går i berg og dalbane her også! du får ha masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå