Gå til innhold

Skal ha en kirurgisk abort i morgen. Fikk ultralyd i dag, må jeg ha ultralyd i morgen og ? Beklager om spørsmålet støter noen her inne.

Anbefalte innlegg

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Nå må dere virkelig ta dere sammen (noen av dere)!!!!

Greit nok at det var litt amper stemning her inne i går, men nå tar det helt av, syns jeg! Skjerpings, damer!!!!

Så lenge du tok ul i dag så tviler jeg på at de krever en ny i morgen! Dette er DITT valg, bare vær 150% sikker på at du har tatt det rette valget. Det er ikke for sent å snu før du ligger på operasjonbordet, vet du. Er du fortrolig med valget ditt, så er det vel og bra. Lykke til i morgen, trist at du må igjennom dette =(

Fortsetter under...

Da synes jeg du skal droppe å klikke inn på innlegg som du vet gjør deg opprørt. Enkelt og greit!

Det finnes utrolige mange årsaker til at man tar abort, mange flere enn uhell og overgrep.

herregud, når folk stiller et spørsmål om uansett hva det er av tema så må man også regne med å få svar man ikke ønsker. Jeg står fremdeles for det jeg sa.... jeg synes det er forferdelig, jeg blir sint og forbanna når jeg leser om abort. JEG synes det er grusomt, og så lenge det er innlegg her om abort så vil jeg fortsette å si min mening. Nå ble innlegget mitt slettet, så kan dere jo fortsette tankegangen "ut av syne, ut av sinn" akkurat som når dere tar abort.....

Hilsen hun med det utrolig respektløse og støtende innlegget tidligere.... men som ble slettet fordi noen følte seg støtt av det.

Jeg har også rappotert dette , du som skrev dette SKAM DEG!

Til Hi:

Du har overhode ingen plikt til å oppgi noe som helst grunn til oss .Jeg håper at du klarer å ikke la det her gå inn på deg, jeg er helt sikker på at du tar den avgjørlsen som er best for deg og vi andre skal bare klapp igjen kjeften og stole på din avgjørelse.

Vil bare gi deg en god klem og lykke til i morgen ..

Klem.

Annonse

Nå har dette bare blitt en usaklig tråd. Hun spurte ikke noe om hun burde ta abort. Hadde jeg vært deg HI hadde jeg rapportert til Moderator og fått hele tråden slettet. Det er bare DU som bestemmer så ikke la deg påvirke av noen her inne. De er tøffe i trynet når de kan skjule seg bak anonymknappen.

På hvilket grunnlag er det du føler at du kan dømme andres valg på denne måten?

Hva du mener og tror er helt irrelevant i denne sammenhengen, og du hjelper ingen ved å fremstå som en konservativ bedreviter. Jeg tror det er veldig få som tar abort uten å tenke grundig gjennom hva som er riktig for akkurat dem akkurat nå!

Pass på ditt eget liv, så tar vi andre oss av vårt!

Til trådstarter:

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men ønsker deg lykke til videre i livet og håper det går bra med deg. Jeg regner med at du klarer å overse de ondskapsfulle kommentarene og tar til deg informasjonen du trenger.

selvsagt tåler man å få svar man ikke ønsker, men å bli kalt morder er ikke noe av det man "bør tåle".

Og hvorfor i alle dager skal HI eller andre måtte legge ut og forsvare hvorfor de evt velger abort for DEG som sitter bak en anonymknapp og leker en dømmende "gud"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...