Gå til innhold

Skal ha en kirurgisk abort i morgen. Fikk ultralyd i dag, må jeg ha ultralyd i morgen og ? Beklager om spørsmålet støter noen her inne.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du heller ikke bare fullføre svangerskapet og kontakte barnevernet så kan noen som virkelig ønsker seg barn få være fosterforeldre??

Herregud, hun spør vel ikke om råd for hva hun skal gjøre? Hun vet hva hun skal gjøre.

Hun spør bare om de kommer til å ta ul imorgen også!

nei, du kommer inn får en seng, kler av deg klær¨å på med sykehus klær, får smertestillende, blir rult inn på oprasjons stua,der får du veneflon, opp på bordet på med masken og vips så sover du :) våkner 15 min senere i sengen inne på rommet igjen. da får du to skiver og litt saft. så må du vente to timer så får du gå hjem. det hele er ganske så smertefritt, men vær sikker på det du gjør, etter at du har tatt de vaginale pillene er det ingen vei tilbake, jeg angret fra den dagen av og angrer ennå, jeg var 18 år.

Annonse

Hvis hun kontakter BV og sier hun vil ha babyen i fosterhjem, kan det være de sier ;"Nei kjære, så ressurssterk som du er får du ta deg av barnet ditt selv."

Ok, takk for svar.

Jeg mener overhodet ikke støte noen med innlegget! Ville bare ha et raskt svar og det får man jo her inne på anonymforumet.

HI

Annonse

Herregud da kvinne !! (om man i det hele tatt kan kalle deg det) Hvilken rett gir det deg å kalle henne morderkvinne? Du vet ingenting om hennes grunnlag for abort.. Blir så oppgitt av all ondskapen her inne..

20:56 Ærlig talt altså. bare fordi det er ett anonymforum går det ikke ann å skrive sånn??? Hvor gammel er du egentlig ? 15? Håper ikke du har unger hvertfall, tenk hvis de tar abort engang og sier det til deg etterpå?

Det er helt uakseptabelt og si noe som dette til HI. Du har ingen ting med hvorfor hun velger å ta abort. hvis du blir så fryktelig lei deg for dette så drit i å svare i det hele tatt. og til din opplysning så er det et embryo, ikke et fullutviklet barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...