Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått akutt vondt i halebeinet,gjør sinnsykt vondt å sitte og å reise seg opp i stående stilling.har ikke slått meg eller gjort meg noe som skulle tilsi hvorfor det gjør så vondt. er i uke 29.. er det flere som har opplevd noe lignende,eller er det kroppen min som tuller med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være tegn på bekkenløsning ja :o(

Skrevet

Sånn hadde jeg det i mitt 1. svangerskap. Var bekkenløsning som laget trøbbel...

Skrevet

det er jo så inni h....vondt,å er det bekkeløsning blir det vel neppe bedre?er førstegangs gravid. tenker litt på gru fremover hvist dette ikke avtar litt.noe som kan hjelpe?

Skrevet

1. Bud er å ikke sitte for lenge av gangen! Jeg fikk låne en Tempurpute på Hjelpemiddellageret i kommunen. :)) Det hjalp litt.

Jeg ble også 50% sykemeldt siden jeg hadde lang reisevei til jobb, og jobben var veldig stillesittende. Fysioterapi og bassengtrening hjelper for noen. Hør med legen din på neste kontroll.

Skrevet

Kom deg til manuellterpaeut så fort som mulig! Så kan han/hun sjekke hva du faktisk har og hjelpe deg med behandling slik at du muligens ikke blir mye verre.

Jeg har bl for 2. gang fra tidlig av i svangerskapet og behandlingen hos manuellterapeut har hjulpet meg veldig. Holder meg hvertfall borte fra krykkene denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...