Gå til innhold

Har noen av dere vært i Nord- Tyskland etter e.coli utbruddet? Spiste dere ute på restaurant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men pappa skal dit i morgen.. Har bedt han roe ned på bønnespirer og andre grønnsaker (som han uansett aldri spiser ellers heller, forsåvidt), og vaske hender godt og ofte. Hadde helst sett at han ikke hadde dratt, men det går jo helst bra.

Skjønner du er skeptisk, når skal dere dra?

Vi skal reise i mrg.vi også og blir der i 2 dager..nå som gravid opplever jeg dobbelt så stor angst for å bli smittet...

Men jeg har ikke tenkt å spise ute i det hele tatt.

Det verste er jo at smitten kommer akkurat fra nord-tyskland og de har fortsatt ikke funnet smittekilden og det har blitt registrert 94 tilfelller av e.coli smittede i tyskland i dag:(

Det er et mareritt...

Må du dra? Spørs vel om du får noe særlig ut av det hvis du kommer til å engste deg hele tiden + når du kommer deg hjem igjen. Hvis familien drar, kan du bli igjen hjemme? Siden du er gravid og sånn sett har 2 stk å tenke på?

Det er bare jeg og mannen min som skulle på en liten ferie til Tyskland. Han tar det mer med ro, men jeg føler meg veldig utrygg. Det er jo slik at vi har betalt ca 5000 for hele turen inkl.hotell. Og man vil jo ikke miste de pengene heller, eneste er å få sykemld., men det tror jeg ikke vi kan få til...

Hvis vi reiser, tar vi med oss mat fra Norge, knekkebrød, makrell i tomat, leverpostei, noen frukt osv. Kun det som holder seg godt uten kjøleskap...

Skal seff desinfisere hender også, men tror ikke det ville vært den største smittekilden, tror det er noe slags mat man får i munnen...

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...