Gå til innhold

Mannen er sur fordi han måtte dra på trening med 2 av ungene siden det er landskamp på tv:(

Anbefalte innlegg

Mente at jeg som hadde hatt våkennatt burde kunne dra med de på trening. Hvorfor tror mannfolk automatisk at når det er landskamp på tv så er det automatisk mor sin greie og stille opp for barna??

Fortsetter under...

Hmm..jeg har selv funnet meg en juvel av en mann som ikke er fotballinteressert, men skjønner faktisk at mannen din er irritert hvis han er ekstremt opptatt av fotball.. Fotball betyr ekstremt mye for noen menn. Men jeg aner ikke om noen som helst kamp i kveld, så jeg vet jo ikke hvor viktig den er for han..

Hvorfor kunne ikke barna blitt hjemme fra trening en gang, hvis det ikke passer verken mor eller far?

Og hvorfor kan ikke du levere på trening fordi du har hatt våkennatt, du er tydeligvis våken nå?

Tja, du er jo våken nå så kan ikke se hvorfor ikke du skulle kunne dratt?! Må vel være mer givende å følge barna sine på trening enn å sitte på dib?

"Hvorfor tror mannfolk automatisk at når det er landskamp på tv så er det automatisk mor sin greie og stille opp for barna??" Hvorfor gjør du et poeng ut av dette? Hadde du tatt barna på trening om det IKKE hadde vært fotballkamp idag?;)

Annonse

Da hadde jeg blitt sur selv, jeg hadde ikke lyst til å gå glipp av den kampen. Det måtte da vært ett bedre alternativ at ungene ble hjemme da. Hva er det med at det er så mange kvinner her som hersjer med mannen sin? her i huset har vi like mye stemmerett alle og enhver. selvfølgelig har vi voksne siste ordet. men Jeg bestemmer da ikke hva mannen min skal eller han hva jeg skal.

Mannen min er også veldig fotballinteressert. Men han er heldigvis såpass oppegående at han alltid prioriterer familien foran fotballen uten at jeg må fortelle ham det.

Jeg skjønner godt at du blir sur, hadde jeg også blitt!

Hvorfor er det sånn at med en gang far vil se landskamp må mor sette seg på bakbena og være vanskelig bare av prinsipp? Hadde det vært sååå vanskelig for deg å være litt grei med han, og tatt de med på trening så han fikk se kamp? Syns ikke våkennatt er noe unnskyldning i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...