Gå til innhold

Dere flergangsgravide - Når fikk dere den streken fra navlen og nedover?


maeve er tobarnsmamma<3

Anbefalte innlegg

Hvis dere hadde den første gangen da:) Eller kan man få den uten. Ha hatt den i tidligere graviditeter også kanskje?

Uansett...:)

 

Er i uke 10 nå, og streken begynte å komme for flere uker siden. Nå er den ganske tydelig allerede. Husker ikke helt når den dukket opp sist, men det var en del senere. En plass mellom uke 20 og 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. Med førstemann fikk jeg streken rundt uke 14. Med de andre fikk jeg ikke den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Hadde streken første gang, fikk den vel når jeg var ca 30 uker på vei tror jeg...

2 svangerskap fikk jeg den ikke i det hele tatt og da gikk jeg nesten 2 uker over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde den i første svangerskap, men husker faktisk ikke helt når jeg fikk den. Nå er jeg 13+1 og har ikke antydning til den enda. Synes den kan holde seg borte jeg, for den satt så lenge etter fødsel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg har Nr tre nå i magen, uke 16, har aldri sett noe til den streken, ikke på nære venninner heller, har bare sett den på bilder i blader og bøker:) har fått strekkmerker da, så slipper ikke unna alt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg ventet gutt fikk jeg den ganske tidlig, ca etter 2 mnd

Nå venter jeg jente og de siste ukene har jeg kunnet skimte den så vidt. Er i uke 36..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann fikk jeg den rundt uke 20. Nå er jeg i uke 28 og ikke antydning til en strek engang... Syns det er så koselig med den, så håper den dukker opp etterhvert, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den rundt uke 17 med jenta mi. Er uke 8 nå, men har ikke sett noe til den enda.. Jeg synes også det var koselig, så kikker etter den stadig vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det ikke i de to første svangerskapene.. er nå 39+2 og har ikke fått noe enda nå heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den ikke med nr 1, og når er jeg i uke 35 og den har ikke dukket opp med nr 2 heller. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den i slutten på første trimester med førstemann. Gutt :o)

Venter jente nå og har ikke sett antydning enda. Er i uke 30 nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en klar og tydelig strek ganske tidlig da jeg gikk gravid med førstejenta, mens med yngstejenta fikk jeg ingenting, bare en svaaak svak linje helt på slutten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk den sist ca rundt uke 18 tror jeg - men denne gangen er den ikke å se. Noen som vet hvorfor noen får den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke noe strek da jeg fikk jenta mi. Nå er jeg i uke 7 og jeg begynner å se antydninger til den allerede. Rart. Jeg har hørt at det er vanligere å få strek når man har gutt i magen enn når man har jente. Noen som har noen meninger om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:-) gratulerer med spire :-) jeg er i uke 32 å ingen mørk strek eller strek i det hele tatt verken over/under navlen her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. svangerskap: Strek fra navelen og ned fra uke 14-15 (jente)

 

2. svangerskap: Strek fra navelen og ned fra uke 10 + navelen og opp fra uke 16 (gutt)

 

3. svangerskap: Er 25+3 og har enda ikke fått noen strek. Venter gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 og 2. gang hadde jeg fra navlen og ned gutt og jente. Denne gangen har jeg enda ikke fått den (3. trimester).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og mine ♥

Under første svangerskap fikk jeg aldri noen strek. Nå er jeg foreløpig bare i 1.trimester, så spennende å se om den dukker opp denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...