Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #26 Del Skrevet 7. juni 2011 På kolen hvor jeg jobbet hadde vi liggende mat i fryseren til allergibarna. Glutenfri pizza, muffins osv til de anledningene det ble servert noe de ikke tålte. Kan ikke du sende med glutenfri deig f.eks, i stedet for å bake ferdig? Og til spontane anledninger kan du sende med deig, boller etc til å ha i fryseren på skolen, så er det alltid noe tilgjengelig for dine barn. Men et møte med lærere og/eller rektor er ikke så dumt det heller, om så bare for å ta et rent informasjonsmøte ang. cøliaki. Så smyger du inn litt kritikk mellom linjene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143305471-n%C3%A5-lurer-jeg-p%C3%A5-om-jeg-forventer-for-mye-av-skolenble-litt-langt/page/2/#findComment-143306313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #27 Del Skrevet 7. juni 2011 HI Jøss så mange engasjerte sjeler her;) Jo da- jeg hadde fint latt de bake på skolen på et eget bord med sitt mel:) De er jo i bursdager rundt om kring og det er mange mammaer som baker glutenfri kake da:) Og ingen av de har blitt syke av det, så det hadde nok gått fint! Som sagt har jeg fotalt begge lærerne om dette flere ganger, men det har dessverrre ikke hjulpet... På første foreldremøte i 1.klasse informerte jeg de andre foreldrene om det også så "alle" vet det. Må si at jeg er inponert over hvor snille andre foreldre er i forhold til å legge tilrette i bursdager ol:) Så der har jeg bare positiv erfaring! Derfor er det jo ekstra vanskelig å skjønne at det skal være så umulig å legge tilrette på skolen.. Men igjen- takk for mange svar:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143305471-n%C3%A5-lurer-jeg-p%C3%A5-om-jeg-forventer-for-mye-av-skolenble-litt-langt/page/2/#findComment-143306492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå