Gå til innhold

fødsels historie og tiden etter.

Anbefalte innlegg

17 april, 10 dager på overtid kom endelig min lille prinesse ut. vannet mitt gikk natt til 16. og riene startet som værst den 17 kl 16.00. jeg kom opp kl 17.00 og da hadde jeg 3 cm. og kl 20.36 var hun ute:).. Alt gikk kjempe bra og det gikk så fort at jeg ikke rakk å få bedøvelse!..

i etter kant har alt gått bra men jeg opplevde at jeg begynte plutselig å blø igjen i helgen. var hos lege i dag og fikk hendvisning til sykehuset.. er vist noe at jeg ikke har fått ut alt:S.. skummelt.. er det flere som har opplevd dette?. evnt hva gjør dem?.. jeg har hørt rykter om no utskrapning men hva er egentlig dette?

Fortsetter under...

gratulerer så mye!

Jeg hadde en utskrapning selv for noen år siden. ble lagt i narkose, inngrepet tok nok max 15min. måtte bli på sykehuset i et par timer før jeg reiste hjem igjen. litt øm i livmora et par dager, men bortsett fra det merka jeg lite til at jeg hadde hatt et inngrep.

lykke til, dette går nok kjempebra :)

Hos meg fikk de heller ikke ut alt. Og etter 6 uker kom det en stor klump med blod. Merka at det hang en slags hinnetråd ut der nede og da jeg dro i den kom klumpen. Ganske ekkelt. Dro til sykehuset og de klemte og kjente på magen min og ba meg komme tilbake om jeg fikk sterke magesmerter. Det skjedde ikke, slapp betennelse og utskrapning og er nå gravid igjen og alt er fint og normalt. Men ei venninne av meg fikk utskrapning og hun sa dette ikke var så veldig skummelt. Man får jo narkose og ingrepet er kjappt og greit. Tror inngrepet går ut på at man suger ut restene inni der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...