Gå til innhold

Kan ikke fatte at noen !faktisk! må vedde/blande inn årslønna si når de diskutere ! :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg er SÅ enig! hva har hva man tjener og hvor mye utdanning man har med en diskusjon om feks bilseter? blir helt satt ut av hvilke argumenter noen her inne bruker o.O

Ja, det var nettopp den jeg sikta til :-p Måtte jo bare le av hele den tåpelige diskusjonen :P For årslønn er jo vesentlig om man sikrer barnet bra i bilen, eller ei !!

18:02 ..... er du en av de som forstår lite her i kveld? H

Æ har liksom vært litt gjenganger nå.....

Ellers til HI.... Ja, noen belager seg på inntekten som om det er speil på IQ/EQ. Men de tar feil der ;) Hos meg.... jeg vet min IQ, og jeg har høy EQ, men inntekten viser det ikke. Grunnen er mine valg gjennom livet. Jeg er på gang med å "klare å vise min IQ gjennom inntekten", men har et lite stykke igjen før andre ser det ;)

HAHAHAHAHAHA

Annonse

Nå vet jeg ikke helt hvilket innlegg du sikter til, men det er ikke sikkert det er så usaklig å blande inn årslønn som mange her tilsynelatende tror! All forskning viser nemlig at det er foreldre med best utdanning, og dermed de som tjener mest, som yter best omsorg for barna sine i alle sammenhenger. Derfor blir det faktisk ganske relevant i den sammenheng!

Jeg sier ikke at det er jeg som mener dette, men det er kommet frem via forskning.

Og denne forskningen har vist seg helt riktig i følge min erfaring.. Ikke fordi at de med dårlig råd ikke ønsker å passe på barna sine like mye som de med en bedrestilt konto, men fordi de vet at de uansett ikke har penger til å kjøpe de dyreste bilene (og ergo de sikreste) og bilsetene (gjerne med base).

eeeh javel? Jeg har ikke noe "bra" årslønn.. Jeg jobber i bhg og er underbetalt til tusen. Men ungene mine har aldri manglet noenting. Om man har god, eller dårlig årslønn handler like mye om prioriteringer. Og hvis det er av noen betydning så har jeg faktisk kjøpt barnesete med base denne gang :D Men den er kjøpt brukt da, så da er jeg vel sikkert ikke kvalifisert til bra nok sikring. Bilen min er fra 2009, men det holder vel akkurat ikke siden den ikke er fra dette året. Og siden dette innlegget sikkert ikke er bra nok for alle de som tjener ræva full av penger og gir ungene så mye bedre omsorg, sikring osv så har jeg vel mangel på IQ også...

Jada, jeg er HELT seriøs og bare ute etter å provosere.. :-p huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...