Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mistet nå, og skal starte på nytt igjen...vet ikke hva jeg kan forvente av neste eggløsning, neste mulighet osv....noen som kjenner til dette og når kan man bli gravid igjen etter sa? regner jeg denne blødningen som en mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trasig å være tebake her... Va sjøl tebake her etter å ha mista :/ Lura på akkurat d samme som du...:)

Skrevet

vi får krysse fingre for at det klaffer snart igjen og ikke minst at det holdes i ni måneder!

lykke til=)

Skrevet

så trist at du mistet :( jeg mistet i feb og er litt usikker på om det er tr jeg har fått tilbake nå,isåfall har jeg da ikm til søndagen.

mange blir gravide med en gang etter de har mistet :)

så får håpe dette gjelder deg å :) lykke til :)

Skrevet

Så kjedelig å være tilbake her igjen...

da jeg ble gravid i mars 2009, hadde jeg først vært gravid i desember(SA). jeg fikk ikke mensen tilbake før jeg ble gravid igjen,altså i mars..

Skrevet

Kjedelige greier, men desto større skjang for at alt går bra neste gang:)

Sa.blødningen, hvis jeg kan kalle det det, regnes som mens, og du kan bli gravid ca 14 dager før neste mens.. Ikke så lett å vite, for den jo være litt uregelmessig med det samme.

Lykke til:)

Skrevet

Trist:( mistet selv i februar men ikke greid å bli gravid enda... Men for noen kan d gå fort:) lykke til:))

Skrevet

Jeg mistet for 4 uker siden da jeg var 5+1. Nå er jeg gravid på nytt så det kan gå veldig fort. Har hørt om flere som blir kjapt garvid etter SA.

Håper du slipper å være her så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...