Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 26+3. Har de to siste dagene kjent mindre til han enn tidligere!

Jeg kjenner han jo, men ikke helt på samme måte og likt som tidligere.

Når skal det være like mye hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har lest at fom uke 28 skal man kjenne masse liv hver dag, avh. litt av morkakeplassering:)

Skrevet

Jeg har kjent liv siden uke 15. Da jeg var til jordmor sa hun at jeg skulle kjenne liv hver dag (var da 20 uker) siden jeg hadde kjent liv så tidlig i svangerksapet. Så jeg tror det varierer litt fra person til person, og selfølgeelig av morkakeplassering :)

Skrevet

jeg kjente vel liv hver dag fra uke 24 ca :) nå er jeg 27+4 eller noe, og er nesten konstant liv :D han er heeelt gal inni der :P kjempe gøy :D

om du har noen bekymringer, ringer du legen eller føden, heller en telefon for mye enn for lite ;)

Skrevet

man vil aldri kjenne like mye liv hver dag. babyen i magen finner også sin egen rytme, men noen dager kan den likevel sove mer enn andre etc.

Men at du nå skal kjenne liv hver dag er klart. :)

Så spørs det om den har begynt å snu på seg - lagt seg til litt annerledes da vil det også endre seg litt.

Skrevet

Er kommet nokså likt som deg! Har også merket at babyen har blitt roligere enn tidligere hvor jeg kjente spark omtrent hele tida. Tror han har fått seg et eget søvnmønster :) Kjenner fortsatt spark men til visse tider på døgnet. Og når har først beveger seg er det helt sykt hvor aktiv han er!

Husk også at babyen ennå har litt plass å bevege seg på, så kanskje vi kjenner mer når han får det trangere ;)

Synes forresten å huske at det er fra uke 28 at man skal begynne å følge litt ekstra godt med på bevegelsene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...