Gå til innhold

Jaaa, jeg er såå glad!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tilbakemelding på prøvene fra utredning idag:

JEG: ALT PÅ STELL! Alle hormoner er på topp, og har EL!

HAN: ALT PÅ STELL! Millioner av svømmere, som var friske!!

Så nå kan vi hvertfall senke skuldrene, og håper på at denne 14. ppèn, EL rett rundt hjørnet...

Kan vi ikke bare få dette prøveriet overstått!!

Måtte bare få det ut... hehe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kjempe gode nyheter, gratulerer :))

Og det var godt tenker jeg, å få den beskjeden at alt er bra med dere begge to *smiler*

Masse lykke til!!!

Skrevet

Ååååå, så bra.. Det må være veldig deilig og få en slik beskjed..

Masse lykke til videre med prøvingen:) Håper virkelig at det klaffer for dere snart.

Skrevet

gratulerer så glad på deres vegne ! :D:) venter på svar om mine blodprøver som jeg tok i februar på sykehuset, de kommer iløpet av uken tenker jeg :) da får jeg vite om alt er som det skal :)

Skrevet

Takk for det!

En tror at en ikke tenker så mye på det, men tydeligvis har underbevisstheten min spilt meg et puss!

Ble så glad! (Sikkert nesten like glad som å få en positiv test! neida, ikke sååå glad.)

Min sambo ble overrasket, for han var sikker på at noe var i veien med han... ;)

Snuppi og venta lillegull: Blodprøver i februar, og enda ikke fått svar på de?? Ca 2 uker har det tatt for meg begge gangen jeg nå har tatt. Ringt og purret?

Skrevet

Jepp har ringt å purret. de sa at de sendte svarene til fastlegen min så må han sende de i posten til meg... Så får de sikkert iløpet av uken :) Men de sa også at de sender ikke ut noe brev når de ikke finner noe på blodprøvene som trenger videre oppfølging så jeg er tydeligvis helt frisk da. men vi får se når svarene kommer. Må jo ha fått en slags diagnose å forholde meg til.

Skrevet

hiupp hipp hurra for dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...