A_K Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Hei! Hvor mye skal jeg ta i for å få fart i magen på snuppa? Mange dager nå siden forrige avføring... Blandet i en halv teskje i 200 ml i går, ingenting har skjedd. Var det for lite ? Har det vannligvis umiddelbar virkning?
3 nøtter til Askepott Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Jeg blander i 4 -5 teskjeer hver dag jeg i 1 liter vann, da har han så og si avføring hver dag.
-mtp- Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 eg hadde blandet 1 ts i 200ml morning og kveld det kan ta alt fra 1 dag til noen dager før det begynner å gi noe efekt... Vist ike kan du gå på apoteket å kjøpe laktulose... Noen virker det på og andre ikke... Prøv å unngå mest mulig melke produkter..da lakolse binder sammen og blir hardt....
Ann-Kristin og William Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Man skal ikke "bare gå å kjøpe lactulose", det skal egentlig ikke gis til små babyer uten veldig god grunn pga. det kan gi trøbbel/skade på tarmene og magen. Jeg blander i 1ts i 150ml i hver flaske og han har avføring hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå