Gå til innhold

Er Elias oppbrukt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I mitt nærmiljø er Elias usedvanlig mye brukt.... Om det ikke kommer en gutt ved navn Elias nå i sommer blir jeg meget overrasket! "Alle" kjenner noen med en sønn som heter Elias, gjerne under 3 år.

Husker godt da jeg selv var litt yngre, syntes Elias var så fint!! Da var det jo ingen i mils omkrets som lyde navnet, med unntak av min olderfar. Så Elias er helt klart et veldig fint navn i mine øyne=) MEEN... tror nok jeg kommer til å styre unna "mainstream"-navn til min egen sønn=)=)

Jeg kjenner 2 2010-babyer som heter Elias, og hadde det selv på lista, men her ble det til slutt en liten Tobias ;) Tobias er også populært, men jeg kjenner ingen som heter det, vet om noen da... Jeg tenkte mye på å styre unna topp 10 før, men nå som jeg venter tredjemann, kjenner jeg at jeg egentlig ikke bryr meg så mye om det. Jeg tenker at jeg og mannen min skal bli enige om det navnet vi liker best, topp 10 eller ikke! Og det er det rådet jeg vil gi videre også. Velg det dere liker best, uansett!! Hadde veldig lyst å bruke Julie første gangen jeg var gravid, men tenkte at "nei, jeg må velge noe som er litt mindre vanlig". Kanskje det blir en Julie nå?? Har egentlig landet mer på Julia da, og jentelista er fortsatt lang... Lykke til;)

Annonse

Takk RM79 :) Jeg har også bestemt meg for å ikke bry meg om topp ti lister osv. Vi kjenner ingen som har barn som heter Elias. Jeg har også tidligere konsentrert meg veldig på navn som ingen andre har. Men da ender jeg opp med mye rart må jeg si :) Så det kan fort bli en Elias her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...