Gå til innhold

noen med ikm 19/20 juni ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde el den 4/5 juni å la inn svømmere 2 dager før å en dag etter. håper det klaffer denne gangen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hadde pos El test 4 og 5 juni :) spennende!

Skrevet

ja dette blir spennende :)

syns tia kunne gått litt fortere egentlig.. hehe så kjedelig å vente til vi kan ta en test...

Skrevet

Har IKM rundt 18-19.juni trur eg.

Hadde truleg EL ein gong mellom 1. og 7.juni, og frå 1.-4.juni vart det jobba med prosjekt lillebror/søster. Skulle gjerne holdt på lenger, men det var ikkje muleg denne gongen(mann bortreist).

No er eg litt utolmodig, men dagane sidan helga har gått relativt fort, håpar det fortsett slik;)

I går skulle eg på joggetur med bikkja, men klarte ikkje springe, då det stakk nederst i magen, ikkje langt frå eggstokken. Syntest det var rart, håpar det er eit teikn, men truleg var det tilfeldig, teikn på forsinka EL eller resultat av litt sjukdom.

Samtidig var det ikkje slik EL pleier å kjennes ut for meg. Så tida får vise om det var noko;)

(her ligge forresten testane klar til bruk, men det var det å vente då...ryker nok ein på søndag..japp..;P)

Skrevet

har ikke kjøpt inn noe g-tester her ennå men må vell kjøpe inn snart ;) hehe

vi får håpe va alle traff plink denne pp jenter :) husk å si ifra når dere har fått resultat :)

Skrevet

flere ? :)

Skrevet

Hei

Hadde El den 7. juni, så da tenker jeg at jeg har ikm rundt den 20. Når kan jeg begynne å teste meg egentlig? Tiden går sååååå sakte.

Skrevet

Slenger meg på denne tråden :o)

Krysser fingre å tær for at spira sitter denne gangen :o)

Skrevet

Jeg har estimert IKM 20. Juni. :) EL var i følge iPeriod den 6. juni. Dette er førtse pp. Spennende! Fra før har vi en jente på nesten 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...