cathrine21 Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 hei. Tror jeg lekker, i hele natt har jeg flydd på do hvert femtende minutt. Er det farlig å lekke fostervann? Hadde termin i går, kjenner ikke noe rart i magen. babyen er en god del mindre livlig merker jeg også. Hva skal jeg gjøre?
Jente2008,Jente2011 Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 ta kontakt med føden:) jeg lakk fostervann i slutten av forrige svangerskap og ble innlagt samme dagen. Lykke til:))
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Hvordan merker dere at dere lekker fostervann? Er det ingen tvil, liksom?
*julybirth* Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 jeg trodde jeg gjorde det da 1ste mann var på vei, men det var altså slik fødselen startet hos meg da, var på do i et kjør, og bare litt/dråper kom hele tiden, var på kontroll på sykehuset litt etter det, men viste seg at det ikke var fostervannet som gikk/lakk.. deretter fulgte starten på rier etc... et utrolig press på blæra å slutten, men om det er fostervann så burde det bli sjekket ... ring føden og spør, hvor langt er du på vei ?
*julybirth* Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 så nå at du hadde passert termin ja,,, vil nok tro at det har satt igang hos deg lykke masse til ring føden du
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Jeg ville ringt og fått sjekket det i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå