Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #26 Del Skrevet 7. juni 2011 slutte sin eksistering? Jeg blir litt dårlig av å lese så dårlig norsk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #27 Del Skrevet 7. juni 2011 Pengene tjenes inn med glede når bloggen får være i fred og kritiske røster ikke hemmer og formoder mot hva jeg står for og presenterer med skinn og bein! La bloggen min være i fred og et smil vil klistres på min munn, det er mitt motto. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #28 Del Skrevet 7. juni 2011 Men det er jo ingen (i alle fall ikke mange) som har sagt det er uforsvarlig? Noen sier at de/vi ikke selv ville gjort det, men det er ditt valg, og det eneste vi prøver å fortelle deg er at effekten av å drive en blogg er at folk mener noe om deg, og til en viss grad kommer til å gi uttrykk for det, og det må man da takle. Det "comes with the territory", som det heter. Ingen har bedt deg slutte, såvidt jeg har sett. Man forsøker bare å åpne øynene dine for at man ikke kan kotrollere hva andre mener og skriver, og når man eksponerer seg på en blogg, så blir det vanskeligere å skjerme seg mot dette. Det vi sier er at hvis du ikke kan håndtere de tilbakemeldingene du får, så er det kanskje ikke greia for seg. Så da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du kommer med den salven der. Vil du drive vider, så gjør deg!! More power to ya'! Men de negative kommentarene kommer dessverre ikke til å forsvinne....jeg beklager, men sånn er det. Det er ikke kritikk, negativitet, drittslenging eller noe som helst sånt. Det er virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #29 Del Skrevet 7. juni 2011 Språket ditt er elendig og melodramatisk. Du bruker ord feil, kan ikke ordtakene og syntaksen er dårlig. Kanskje du skal ta et skrivekurs? Da får du sikkert mer glede av bloggen din også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #30 Del Skrevet 7. juni 2011 Hun har jo konstruert sitt eget språk. Det er helt håpløst tendensiøst når man ikke behersker ordene man bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #31 Del Skrevet 7. juni 2011 Formoder mot?? Heheheheh, hva er det du forsøker å si? Det er jo helt meningsløse setninger du kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #32 Del Skrevet 7. juni 2011 Enkelte mennesker har ikke ett liv.. og da må de rake ned å andre for å føle seg bedre. Sikker en hobby for dem nett som det at du har en blogg. Disse forumene burde jo bare ha blitt slettet for folk kan jo ikke oppføre seg og ihvertfall ikke være sakelig dessverre. Hev hodet og drit i desse kjerringene som tror de vet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #33 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er ikke så vanskelig å skjønne hvem du er med tanke på hvordan du skriver og ordlegger deg... Når man har en åpen blogg så synes jeg man burde klare å ta i mot kritikk uten å være på gråten nær. Men det er så klart forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #34 Del Skrevet 7. juni 2011 Som jeg beskriver er jeg en jente med mange bein i nesa og tåler en støyt både formelt og uformelt! Kritikk av mine norskkunsskaper avfeier jeg med et godt smil i munnvikene og latteren triller stadig frem av slike innspill! Men kritikk av min blogg og mitt liv er ikke forenelig med medmenneskeligheten jeg etterlyser! På vegne av meg selv og andre bloggere velger jeg å skrive et innlegg hvor jeg går hardt ut mot dette! Gi av deg selv og få det samme tilbake er det noe som heter. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #35 Del Skrevet 7. juni 2011 Du er virkelig elendig i norsk. Jeg håper for din skyld at du lærer så du slipper å fremstå som lite smart. Det gir ikke noe godt inntrykk når man skriver så dårlig som det du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #36 Del Skrevet 7. juni 2011 Min blogg ligger ikke på topplistene, jeg holder til på et annet bloggforum som har egne lesere. Hvordan kan du vite hvem jeg er mener du? Utifra opplysninger om at jeg har et hus, en mann og et barn? Godt gjort får man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #37 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvis dette innlegget er skrevet at HI er HI direkte spaltet i skriftspråket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #38 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg skriver som jeg selv ønsker, der taler ytringsfrihet til min fordel.. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #39 Del Skrevet 7. juni 2011 "Skremme"??? Jeg hadde en dagbok da jeg var 14 til ca 20. Jeg fant den igjen i moderne tid, i fjor, og rødmet over mine egne umodne betraktninger. De var normale, helt klart, nivået tatt i betraktning, jeg var ikke en spesielt barnslig tenåring, eller dummere enn andre. Men jeg er inderlig glad over at mine ungdommelige utgytelser var skjult mellom stive permer på mammas mørkeloft. Slik var livet på 90-tallet! I denne tida, når alt kan gjøres offentlig, blir våre dagbøker lest og utledd av alle. Du kalle selv bloggen en dagbok. I min tanke er dagbok noe litt intimt eller fortrolig. Jeg er glad min egen dagbok var hemmelig. Jeg kunne ha scannet den og lagt den på nett NÅ, og publisert helt A4-fjortisprat om forelskelser, foreldre,skole, venner osv. Men jeg brente den i ovnen... Det er ikke noe uvanlig i det jeg skreiv. Men det var privat, og ville ha gjort at jeg følte meg avkledd. Du valgte annerledes, du forteller om private ting i et forum som ikke er privat. Kanskje er innleggene dine mer egna for facebook, eller et familie-nyhetsbrev på mail? Det koker ned til ditt eget valg hele tiden. Det nytter ikke å si "alle andre bør skjerpe seg og være annerledes." På samme måte som kroppen min er innhyllet i klær, er sjelelivet mitt innhyllet i fortrolighet. Så kan ingen le av de feite låra mine, og heller ikke av tankene mine. Vår kultur oppdrar oss til å ha private soner. Vær glad for det, og finn heller en balanse du kan leve med, der folk ikke har mulighet til å såre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #40 Del Skrevet 7. juni 2011 Ok, men prøv å bruke uttrykkene ordentlig, ellers erter du bare på deg flere negative innlegg. Det kan du anse som et godt råd, ikke kritikk. - Det heter "jeg har bein i nesa", ikke "mange ben i nesa" - "Tåler en støyt både formelt og uformelt"? Vet du egentlig hva formelt og uformelt betyr? Den setningen er fullstendig meningsløs. Mener du egentlig offentlig og privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #41 Del Skrevet 7. juni 2011 Skriv blogg du! Ingen her som har bedt deg legge den ned, bare prøvd forklare deg hvorfor du også må tåle kritikk som blogger. Hiver meg på tipset om skrivekurs, jeg tror du hadde blitt tatt mye mer seriøst om du kunne skrive bedre. Du ordlegger deg veldig klønete og setningene er så fulle av feil at det blir humoristisk. Du kan ikke forvente å bli tatt seriøst da. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #42 Del Skrevet 7. juni 2011 Til 13:55 Jeg vet også hvem du tenker på Ingen andre skriver så "svulstig og dramatisk", akkurat som i en kjærlighetsnovelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #43 Del Skrevet 7. juni 2011 Ytringsfrihet er anledningen til å mene og si hva man vil, det har ingenting med rettskriving og god norsk å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #44 Del Skrevet 7. juni 2011 Ytringsfriheten har ingenting med saken å gjøre. Du er elendig i norsk skriftlig. For din egen del burde du ta et skrivekurs. Det blir helt latterlit å lese det du lirer av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 7. juni 2011 #45 Del Skrevet 7. juni 2011 La bloggen min være i fred? Har aldri sett den, jeg ser aldri på sånt, men føler at det du sier er "Jeg må da få henge foto av meg selv på torget uten at noen skal kommentere det! Internett er et offentlig område, slik som torget er - der kan man ikke "være i fred". Hjemme kan man være i fred. Vil man ha fred, offentliggjør man ikke seg selv og sitt privatliv. Bare tenk på Greta Garbo... det er enten å trekke seg tilbake fra det offentlige blikk ELLER å tåle det blikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #46 Del Skrevet 7. juni 2011 Ytringsfriheten kan heller ikke tale til noens fordel. Men vedkommendes handlinger kan gjøre det. F eks "ja, han kjøpte en flott gave, det taler jo til hans fordel" - m a o han vil bli bedre ansett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #47 Del Skrevet 7. juni 2011 "presenterer med skinn og bein" var også fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #48 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette utviklet seg jo til å bli en ganske så underholdende tråd, nå er jeg nysgjerrig på bloggen også.. Du vil ikke legge ut en link da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #49 Del Skrevet 7. juni 2011 Lykke til med bloggen din! Du må ikke legge ut slike innlegg her hvis du ikke tåler svarene. Jeg skjønner ikke helt hva du skriver innimellom siden du formulerer deg særs dårlig, men du skal ha for forsøket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #50 Del Skrevet 7. juni 2011 Du velger å utlevere deg selv og familien for noen kroner i mnd som du sier. Et ønske om fulltidsjobb hører jeg, (helt greit.) Dette er et nytt konsept som det ikke har vært forsket 30 år på, så du har valgt å være prøvekanin frivillig, egentlig ganske tøff du! Ingen vet hvordan barna dine tar dette om ti års tid. Du er stolt av deg selv for at du *mulig* har det bedre materielt sett enn andre, men det er det mange meninger om! Si at du bruker 5000-10 000 kr på klær eller design i huset pr mnd? Andre vil ALLTID mene noe annet. Gitt pengene til fattige land. Gitt pengene til kreftforskning. Spart de i fond til fet pensjon. Spart til utenlandstur sammen med familie. Brukt pengene på å nedbetale gjeld. Brukt pengene på å besøke familie. Det er ufattelig mange meninger, og jeg har gangsyn nok til å forstå at naboen ikke liker alt det jeg gjør. Jeg liker heller ikke alt han gjør. Og bloggere åpner selv for spørsmål og inviterer leserne til å involvere seg! Dah! Noen av disse rosabloggerne har laget et litt merkelig fenomen. Og det tar kanskje 10-15 år før vi er vant med det? (Derav dere er prøvekaniner) ..et bilde tatt av seg selv i unaturlig vridd positur med struttepupp og utstående lepper klar til å suge k**.. og det står under; "Dagen antrekk! Rosa singlet fra H&M til 69,- og hvitt miniskjørt fra GinaTricot til 129,-" Men siden dere bloggere *nesten* er som kjendiser å regne..tror dere skuespillere, artister, politikere og alle andre som ønsker oppmerksomhet seiler på en rosa sky gjennom livet uten negative innslag? Dere ØNSKER utelukkende positive tilbakemeldinger, noe som; "åhh, du har det så fiiiiint i huset asså!" "du er så pen" "du har så søte unger" "åhh, jeg vil også ha den veska!" ...blablabla. Ser dere ikke det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå