* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 7. juni 2011 #1 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei! Skal døpe sønnen vår på søndag, lurer veldig på om vi skal ha en liten velkomstsang Noen som har noen sanger å dele/anbefale? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143304581-velkomstsang-til-d%C3%A5pen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
plass'n Skrevet 14. juni 2011 #2 Del Skrevet 14. juni 2011 Her er noen jeg har laget Takk Gud mel: Jeg vet en deilig have(No livnar det i lundar) Takk Gud for alle under som du lar oss få se for barnet som nå blunder hos mor og far i fred. Takk Gud for kirkens glade innbydelse til dåp så alle kan få ha det vidunderlige håp Takk Gud for jord og himmel for dag som er og var blant verdens men'skevrimmel fant du oss der vi var Takk Gud for våre kjære og dem vi tenker på takk for at du vil bære så vi kan målet nå. Her ligger det et lite barn Mel: Jeg folder mine hender små Her ligger det et lite barn som nettopp nå er døpt fridd ut av utrygghetens garn og i Guds godhet svøpt. Det veksler mellom smil og gråt ja, livet er jo slik men vi kan se når år er gått: Guds signing gjør oss rik Så smil du lille døpebarn og skrik hvis du har lyst For Gud er med deg hver en dag Han har din panne kysst ! Velkomen alle kjære mel: Jeg vet en deilig have (No livnar det i lundar) Velkomen alle kjære til heimen vår i dag då me fekk lov å bere eit barn til Gud ilag Me ser eit lite under frå barnets augo skin og kjem det tunge stunder vil Gud gje nåden sin No vil me vera saman i takk og glede stor for her er ingen framand til fest er dekt vårt bord Vær velkommen, store, små mel: Kjære Gud jeg har det godt (Deilig er den himmel blå) Vær velkommen, store, små vi vil feire sammen nå for i dåpen ble den lille båret fram slik Jesus ville Guds familie har fått enda en, det føles godt. Faddere er godt å ha takk at dere svarte ja men vi vet at alle gjerne tenne vil en bønnestjerne for vår dyrebare skatt når hun (han) tar på livet fatt. Så velkommen til vår fest hygg deg som du kan det best spis og drikk, ta gjerne ordet mens vi sitter her ved bordet taler vil vi gjerne ha da blir festen riktig bra! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143304581-velkomstsang-til-d%C3%A5pen/#findComment-143322751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå