mammasgull:) Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Har ei lita tulle på 5 mnd som hele tiden har sovet så godt i bilstolen sin. Da hun var 4 mnd tok jeg puta ut av spedbarnsinlegget, men lot nakkestøtten ligge igjen. Nå er hun for stor for dette, og jeg har måttet fjerne hele greia... Men, når hun nå sovner, så ligger jo hodet helt på skakke. Ser jo ikke noe godt ut. Noen som har noen erfaringer? Noe som kan gjøres?
mariabee Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Sånn gjør jenta vår og, hun er rett over 6mnd nå. Vi har alltid med noen kose-/gulpekluter fra Name it som vi ruller som pølser og legger en på hver side av hodet hennes, da lener hun seg liksom litt inntil de når hun sovner funker fint her.. Men selvfølgelig, kan ikke stoppe bilen hver gang, så noen ganger blir det litt på skakke uansett!
mammasgull:) Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2011 Får prøve ut noe sånn, men ser liksom for meg at det er noe nytt og spennende for henne og tygge på og leke med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå