Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en liten gutt her som ble 5 månder i går. Og han holder på å få sin første tann. Den er kommet litt opp,kjenner kanten på tannen. Han er så sliten og har så vondt stakkar.Vi brukte 2 timer på å legge han for natten. Er det flere som sliter med tann frembrudd?

Noen ideer på hva vi kan gjøre for å gjøre hans liv litt bedre? Han ligger nå på sofaen helt utslått,orker nesten ikke mat.Stakkar lille gutt!!

Ha en god dager videre med deres bebbiser:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mange råd å komme med siden min ikke har fått noen tenner ennå. Men klør og styrer litt. Har du prøvd dentinox? vet det kan hjelpe mot kløe, men litt usikker på hvordan det virker når det står på som verst. Vet det er mange som fryser ned biteringer eller fuktige kluter og lar de tygge på dette. Det virker litt bedøvende.

Skrevet

Hei.

Ja jeg har prøvd det meste. Men her i sverige visnok bruker de ikke dentinox. Merkelig. Men mamma skal kjøpe fra norge og sende meg. Kjøpte en spesiell bitering som man skal legge i kjøleskapet,men den likte han ikke så godt.

Ga han en penodil nå når vi tok kveldsstellet,og nå sover han godt. Så i dag brukte vi bare en halv time.I går brukte vi 2 timer.

Skrevet

Smør på dentinox. Gi en kald bitering og gi gjerne paracet..

Skrevet

min lille (store) på 7 mnd plages VELDIG! Han har så så vondt stakars og har bare fått tre tenner nede. Har lenge trodd at de to oppe skulle bryte igjennom, man kan se dem, ligger like under huden. Han hulker i søvne og hyler. Så når det står på som værst, så gir jeg paracet.

Han får sånn leke som har ligget i kjøleskapet, kald frukt i nettet også har jeg bakt steinharde kjeks som han kan gnage på

http://mamma-i-eksil.blogspot.com/2011/06/steinharde-kjeks-til-klende-gommer.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...