Summerheat85 Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Ble strippet i dag, blør litt, logisk nok...fikk også mensmurringer like etter at hun var ferdig...men så kjente jeg ikke mer etterpå...dette er da altså bare 30 minutter siden...når kan jeg forvente å kjenne noe dersom det har effekt?
Fødeklar_ja! Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Dytte på den! Har også vært å blitt røska oppi der i dag, hadde 2 cm når ho begynte og ho røska det opp til 3-4 cm!!
SuperMoM <3 Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Aner ikke.. Med meg hadde det ikke effekt. Kom 2uker og 4dager etter forsøket.
Summerheat85 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2011 Jeg har ikke merket så mye hittil...får lettere kraftige kynnere av bevegelse nå, i motsetning til ingen kynnere tidligere...og litt småmurringer av og til...jeg vet ikke hvor mye jeg ble tøyd...alt jeg vet er at innerst i mormunnen, der det var minst modent, så hadde jeg 3 cm åpning...ytterst, altså i skjededelen, så hadde jeg 5 cm åpning...der er jeg helt moden...blir skikkelig stripping på fredag morgen hvis ingenting har skjedd...da blir det tøying innerst i mormunnen, ved hodet...i dag var det bare på skjededelen...
Summerheat85 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2011 Jeg har ikke merket så mye hittil...får lettere kraftige kynnere av bevegelse nå, i motsetning til ingen kynnere tidligere...og litt småmurringer av og til...jeg vet ikke hvor mye jeg ble tøyd...alt jeg vet er at innerst i mormunnen, der det var minst modent, så hadde jeg 3 cm åpning...ytterst, altså i skjededelen, så hadde jeg 5 cm åpning...der er jeg helt moden...blir skikkelig stripping på fredag morgen hvis ingenting har skjedd...da blir det tøying innerst i mormunnen, ved hodet...i dag var det bare på skjededelen...
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Dette er jeg også spent på. Ble strippet i dag ca. kl.18.00, nå har jeg hatt jevnlige murringer siden da. Gikk en liten tur også etter anbefaling fra jordmor. Det ser ut som at slimproppen har gått, så nå håper jeg:) Blør også en del, noe som er naturlig nok. Sist fødsel begynte med at slimproppen gikk tidligere på kvelden, så begynte riene på natta. Da hadde jeg også blitt strippet, så dette blir spennende:)
Mia2011 Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 Jeg ble strippet på en torsdag, 3cm åpning da, søndag hadde det fortsatt ikke skjedd noe, ble strippet på nytt og fikk vaginal kapsler, skjedde fortsatt ikke noe, åpningen var den samme, ny kapsel på kvelden og stripping, fortsatt ikke noe, mandag formiddag tok de vannet, skjedde ikke noe, utpå ettermiddagen fikk jeg drypp og like før midnatt var prinsessa ute etter en hard fødsel! Budskapet er ikke håp for mye at noe skal skje, jeg hadde to lette fødsler bak meg og så for meg at denne skulle gå raskt, men ble satt i gang på 8 dag.. sukk .. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå