Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Det er kun noen få dager til 1årsdagen. Jeg er selvsagt stolt over det vakre lille vidunderet mitt, men når 1årsdagen er her, så er det liksom offensielt slutt på babytiden.. Buhuu! Man aner jo ikke hvor fort alt går når man er førstegangsmor.
EgG Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Jeg synes det var helt herlig da snuppa mi ble ett år. Nå er hun snart 16mnd og for en utvikling! Synes det er helt topp å se henne bli mer selvstendig og hva hun behersker. Man kan jo alltids lage en ny baby. Hehe...
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Helt enig med EgG her! Det er utrolig mye som skjer etter at de fyller ett år og det er så herlig. Spesielt artig synes jeg det er at kommunikasjonen blir så mye mer utviklet og man blir mer og mer kjent. Det er bare å glede seg sier nå jeg Alle stadiene har sin sjarm og jeg synes sønnen min er perfekt akkurat som han er/har vært hele veien. Håper neste baby blir like fin
Gjest Meg og mine ♥ Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Er også enig med de to andre her! Synes alt er mer morsomt nå når hun løper rundt, skravler (noen ganger ganske uforståelig!) og skjønner alt jeg sier til henne. Må innrømme at dette er en fantastisk tid, og jeg savner ikke spedbarnsperioden i det hele tatt... tvert i mot;)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 HI Kjenner jeg meg selv, så syns jeg sikkert det blir like rart å feire 2 årsdagen når den kommer.. ;-) Men det er sant det dere sier. Nei, nå må jeg glede meg over de første ordene og de første skrittene. Det skjer vel like mye dette året som det forrige! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå