mamsen30 Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 De siste nettene har jeg hatt veldig problemer med rykkninger i bena. Jeg har fra før mye kramper og "hvileløse ben" (prikkinger) men det har blitt bedre med høy dose magnesium og kjølekrem på bena. Nå de siste 5 nettene har jeg fått rykkninger i tillegg og sover lite. Det forsvinner når jeg står oppe, men kommer når jeg sitter/ligger. Er det noen som har noen gode råd? jeg er seriøst i ferd med å bli sprø...
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Har ikke så mange råd. Mine bein holdt også på slik, men det ga seg plutselig. Jeg satt å sparka i sete foran meg på flyet da jeg prøvde å sove, så måtte heller være våken hehe. Veldig glad mine har gitt seg med det
Gjest marie-s Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Wow, er det flere som plages av dette? For meg har dette vært et eneste langt mareritt siden jeg var gravid med sønnen min som nå er 9 år. Har vært til lege og fått scannet hodet uten at de fant noen feil der. Nå er jeg plutselig blitt gravid igjen og rykkingen har begynt å tilta igjen :-S Det er værst når jeg skal sove så jeg kan lett bruke 2-3 timer i sengen på å vri meg og på å prøve å holde igjen rykkningene....ikke rart jeg har lakenskrekk og sliter med å våkne. Som sagt så har jeg vært plaget med dette i 9 år og ennå ikke funnet noen god kur. Det er slitsomt nå som det begynner å rykke i beina på dagtid når jeg sitter også. Følelesen er som om hele benet skal til å bli dratt ut av hoften, og mine rykk kan være så kraftig at folk har problemer med å sove i samme rom. Det eneste jeg kan si er det som virker som om det "lammer" det lenge nok til at jeg får sove er sterk varme i korsryggen, det er det eneste jeg har fått til som hjelper mot dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå