Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste nettene har jeg hatt veldig problemer med rykkninger i bena. Jeg har fra før mye kramper og "hvileløse ben" (prikkinger) men det har blitt bedre med høy dose magnesium og kjølekrem på bena. Nå de siste 5 nettene har jeg fått rykkninger i tillegg og sover lite. Det forsvinner når jeg står oppe, men kommer når jeg sitter/ligger.

Er det noen som har noen gode råd? jeg er seriøst i ferd med å bli sprø...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mange råd. Mine bein holdt også på slik, men det ga seg plutselig. Jeg satt å sparka i sete foran meg på flyet da jeg prøvde å sove, så måtte heller være våken hehe. Veldig glad mine har gitt seg med det

• 2 måneder senere...
Gjest marie-s
Skrevet

Wow, er det flere som plages av dette? For meg har dette vært et eneste langt mareritt siden jeg var gravid med sønnen min som nå er 9 år. Har vært til lege og fått scannet hodet uten at de fant noen feil der.

Nå er jeg plutselig blitt gravid igjen og rykkingen har begynt å tilta igjen :-S

Det er værst når jeg skal sove så jeg kan lett bruke 2-3 timer i sengen på å vri meg og på å prøve å holde igjen rykkningene....ikke rart jeg har lakenskrekk og sliter med å våkne.

Som sagt så har jeg vært plaget med dette i 9 år og ennå ikke funnet noen god kur. Det er slitsomt nå som det begynner å rykke i beina på dagtid når jeg sitter også. Følelesen er som om hele benet skal til å bli dratt ut av hoften, og mine rykk kan være så kraftig at folk har problemer med å sove i samme rom.

Det eneste jeg kan si er det som virker som om det "lammer" det lenge nok til at jeg får sove er sterk varme i korsryggen, det er det eneste jeg har fått til som hjelper mot dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...