Heira☆ Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Så da er jeg vel gravid da... Var hos Hausken og satt inn 2 fryseegg, og jeg som ikke hadde tro på det en gang... Men jeg tør ikke slippe gleden helt fri ennå, for her skal man ikke ta noe for gitt i det heletatt. Har fått pos. test før, men når jeg kom på 7 ukers kontrollen, var det ingenting der. Pluss at jeg hadde et avbrutt sv.skap i feb. Men, den tiden er over, så jeg får prøve å være så positiv som jeg kan Det er i hvertfall et langt skritt å komme så langt som i dag. Masse lykke til dere andre også!
kosejent1 Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Gratulerer så mye Heira:-) dette var gode nyheter! Krysser fingrene for at spiren holder seg inne til februar. Prøv å tenke postivt å ta en dag av gangen. Håper jeg kommer etter deg på torsdag!
Heira☆ Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2011 Tusen takk kosejent1! Jeg håper virkelig du får det samma svaret som meg på torsdag ) Har du klart å holde deg, eller har du smug-testa hehe? Jeg har vært på besøk hos fam. min på østlandet i helga, og søstra mi og gubben masa så fælt om at jeg måtte ta en test før vi reiste derfra i går. Og jeg var ikke så veldig vanskelig å overtale da haha. Så nå håper jeg virkelig den lille spiren vil være der helt til feb ja ) Og i mellom tia skal jeg heie på deg fram til torsdag. Tvi tvi!
kosejent1 Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 Hei Heira, Ja, jeg håper virkelig jeg kommer etter med positiv test!Tester tidligst på torsdag. Jeg har tatt to pregnyl injeksjoner denne rugeperioden, så jeg er redd for falsk postiv test dersom jeg tester for tidlig. Hater å teste, liker bedre å vente på mensen. Får se hva jeg gjør, regner med at gubben tvinger meg til å teste torsdag, slik som han har gjort de andre forsøkene ved Hausken. Masse lykke til med spiren i magen og måtte tiden gå fort frem til første UL! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå