Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Da jeg fødte min sønn i 2009 var det midt i "svineinfluensahysteriet". Da var det ikke lov å få besøk på sykehuset. Er det noen som vet om dette er opphevet nå? Håper at jeg er i bedre form etter fødselen denne gangen og klar for litt besøk! Men må innrømme at det passet meg helt fint at det ikke var lov sist... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Tror det spørs litt på hvilket sykehus du er på. Her i Ålesund sh. har det ikke vært lov å hatt besøk frem til nå nettopp. Nå er det bare besteforeldre som får lov å komme..

Skrevet

Lite tips; dersom du skal ha besøk; pass på å begrense hvem du sier det er ok til at kommer! Dette tenkte jeg ikke på første gang, og fikk altfor mye besøk; på samme tid. De sto i flokk rundt sengen min, mens jeg sleit med barseltårer og ammetrøbbel.. *ler*

Litt traumatisk å tenke tilbake på. Med nr to sa jeg at bare besteforeldre kan komme, resten får komme når vi er hjemme igjen. Og det var en enorm lettelse! :o)

Så jeg skal sette begrensninger denne gangen også. Absolutt verdt det!

Skrevet

sniker fra 3.trimester...

det kommer helt ann på hvilket sykehus en er på. Her på TSS er det kun besteforeldre,barnets søsken og barnets far som får komme på besøk

Skrevet

Hei

Vi begrenset det også på første, var mye nytt, og dagene gikk fort på sykehuset, er glad for det og kommer til å gjøre det samme nå:) Kommer til å gjøre det sammen med nummer to. Hadde et vennepar som "samle hele vennegjengen" på et besøk på 1 time, kan jo være en idee så slipper man besøk hele tiden!

Skrevet

Jeg fikk også min forrige under hysteriet rundt svineinfluensa. Synes det var kjempe travelt at ingen andre enn barnefar og søsken fikk komme på besøk på sykehuset.

Jeg var i kjempe form, og synes det hadde vært lettere å ta imot "hele gjengen" på sykehuset en times tid enn at alle skulle komme når vi kom hjem fra sykehuset. Det forventes ikke rent hus og servering - men jammen føler man ikke på det likevel. og det slipper man jo på sykehuset iallefall :)

Godt å høre at iallefall besteforeldre får komme på sykehuset i Ålesund hvor vi hører til :)

Skrevet

Ja, kan skjønne at det er godt å få gjort unna besøkene på sykehuset også. Kjenner også på den at jeg vil ha hus og servering i orden. Jeg så forresten noen som holdt opp babyen og viste den gjennom glassdøren på sykehuset. Var noen veldig nysgjerrige besteforeldre som gjerne ville på besøk. Var kun lov med barnefar der jeg fødte. Så ikke bare bare med disse besøksrestriksjonene. He he!

Noen som vet hvordan dette er på Ringerike sykehus nå? Selv er jeg ikke redd for å si nei hvis noen vil komme på besøk, og jeg ikke er i form denne gangen heller. Litt verre når folk kommer uanmeldt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...