Gå til innhold

-7 daga no, og virkelig virkelig lei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på overtidskontroll klokka 10 no, kjenne at æ e veldig spent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er lei nå, ja... Lykke til på overtidskontroll!:)

Skrevet

Takk for det :D

Skrevet

-8 dager her, synes det er ren terror å gå og vente!

Skal ikke på overtidskontroll før torsdag. Har du med mannen på den kontrollen forresten?

Skrevet

Ah, her også! Er så sliten at jeg bare har lyst til å sette meg ned å grine. Vondt i ryggen og bekken, konstant menssmerter - men ingen kramper, ukomfortabel, varm og må opp 2-3 ganger hver natt. På toppen av det hele hadde datteren vår på 3 år nok et mareritt i natt og holdt oss våkne i 4 timer. Var så sliten og trøtt da at jeg begynte å grine sammen med henne...!

Skal først på overtidskontroll om to dager :o( men har bestilt meg igangsettelsesakupunktur privat i morgen så da håper jeg ting setter i gang i morgen kveld/natt. Bare vi får sove i natt....

Ønsker deg masse lykke til! Nå er du snart i havn :o)

Skrevet

Hadde med sambo ja :)

Kontrollen gikk kjempe bra! Blir satt i gang på fredag hvis ho lillemor ikke e ute til da :) Hadde ganske lite fostervann og morkaka hadde fått noen hvite flekka på seg som tyde på at den syng på siste verset.

Va moden og hadde 2 cm åpning, ho røska til sånn at det blei nesten 4 cm :D Og det va forresten IKKE ondt å bli røska oppi der, kjentes mest ut som at æ måtte veldig på do å tisse bare :)

Så no bare vente vi spent på om det at ho røska der har nåkka effekt :) Vil gjerne ha ho lillemor ute innen lørdag, da fylle nemlig eldstemann 6 år :)

Skrevet

OK, da skal jeg ta med samboer også :-) Hvor lang tid tok kontrollen?

Krysser fingrene for at jenta di kommer ut av egen fri vilje før fredag.

Og satser på at min og ♥Jente 2008 + ? 2011♥ Fødeklar sin knert gjør det samme!

Må innrømme at det er deilig å høre at det er flere i samme båt ;-)

Skrevet

Lykke til alle tre:) Får håpe knøttene bestemmer seg for å komme av seg selv snart:)

Skrevet

Ha med gubben din du også, e jo spennanes for dem også :)

Først tok æ sånn ctg i ca 15 min, så måtte vi vente (og vente, og vente og vente) på legen som skulle ta ultralyden. Selve undersøkelsen med legen tok vel en 30 min, men med all ventinga va vi på sykehuset i nesten 4 tima!!

Har logget her på sofaen no å stimulert brystvorten mine, har masse kynnera no, pluss at æ blør littegranne. Så no håpe æ at ting skjer :D

Kordan går det der da?? Nyskjerrig no :)

Skrevet

Her er det ingenting nytt for mitt vedkommede :-(

Skal ta frem støvsugeren og gjøre rent huset, satse på at det hjelper med bevegelse. Men det har jeg tenkt de to siste gangene jeg vasket huset også, at nå er det siste gang før fødsel, men den gang ei :-)

Skjedd noe i løpet av natta for deg? Og hvordan er det med deg <3 Jente 2008? Du har vel modningsakupunktur i dag? Får gi oss en oppdatering etter det da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...