Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest En i 2011?
Skrevet

Er det noen her inne som har gått på klexane som kan fortelle meg om de fikk noe bivirkninger.Hvordan de reagerte.

Hvor lenge gikk du på det?

Gruer meg til å stikke dobbelt (menopur og klexane).

Fortsetter under...

Skrevet

Heisann. Jeg bruker klexane (0,4mg sprøyter) pga en blodsykdom. Trenger de ikke til daglig men må det nå som jeg er gravid.. Synes dette får kjempegreit, og har så langt ikke hatt nown bivirkninger av det. Begynte for 4 måneder sider og skal gå på de i 4-5 måneder til ;)

Skrevet

Hei,

Jeg har gått på klexane ved alle mine ferskforsøk hos Hausken. Starter med de samme dagen som menopuren og fortsetter hver dag frem til uke 7 ved eventuell graviditet. Jeg har ikke merket noen bivirkninger av klexane annet enn noen blåmerker og røde stikkmerker på magen. Det kan også svi litt etter at du har stukket, men det går fort over. Det går så fint så, ikke noe å grue seg til!

Skrevet

Jeg bruker Klexane pga. lav... blodsirkulasjon. Har brukt det fra start av Poregon og skal nå ta dette frem til uke 12, har nå 6 uker igjen. Skal bli godt å slippe unna disse!;-)

Mine bivirkninger er kløe på føttene;-) Vet egenlig ikke om det er en bivirkning av Klexanen, men ser en sammenheng med når jeg starter og slutter med den.

Jeg leser aldri bivirkninger på ting, da vet jeg heller ikke hva jeg skal kjenne etter;-)

Vil bare gi deg et lite tips nå som en går mot sommer og lettkledd. Nå setter jeg den i magen og ser at dersom jeg setter den sakte inn altså væsken, får jeg skjednere blåmerker;-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...