Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde litt blod i utflod i går kveld. I natt har jeg hatt en liten blødning, som helt i starten på mensen. Ringte føden og hun tenkte også på tegningsblødning. Hun sa jeg kunne komme og sjekke hvis jeg ville. Har prøvd å sove, men klarer det ikke! Er altfor spent. Har fortsatt litt blod når jeg tørker meg, men avtatt litt. Ikke noe tegn til veer enda.. Noen som har erfaring med tegningsblødning og når fødsel starter? Kan jeg "leve som normalt" frem til riene? (Dvs gå tur etc). Synes alltid det er litt ekkelt med blødning i forbindelse med graviditet jeg da.. Er 39 uker i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne.. Noen med erfaring..? Blør fortsatt litt.

Skrevet

Hadde tegningsblødning 2 1/2 døgn før minstemann ble født. Slimproppen, slim og blod kom 24 timer før fødselen. Veer fikk jeg 2 timer og 15 min før gutten kom.

Om du er urolig, og ikke har lang vei til føden, så ta i mot en sjekk. Da kan du roe deg etterpå. Du trenger hvilen din

Skrevet

Jeg hadde tegningsblødning ca 17 timer før jeg fødte nr 3. Våknet i 9 tiden om morgenen og hadde litt blodig slim. Hadde vondt i ryggen hele dagen og kl 0.40 dagen etter var hun ute. Men skikkelige rier fikk jeg ikke før i ti tiden om kvelden. Hadde tatt en sjekk hvis jeg var deg :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...