Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor mye sover deres babyer på Ca 1 mnd? Min lille frøken sover nå Ca fem t på den lengste natteøkten. ( fra Ca 00-01 til 5-6). Ellers er soveøktene på 1-3 timer resten av døgnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik er frøkna her i huset og, men veldig varierende på dagtid; noen ganger sover hun nesten hele dagen, andre ganger "bare" ca halve dagen.

Skrevet

Er det feil å vekke baby for å gi mat? Sliter litt med melkeproduksjonen, og min ammehjelp sier det ikke bør gå mer enn 3 t på dagtid mellom hvert måltid... Noen ganger sovner hun en time etter mat, og kan sove leeenge. Har så vondt av å vekke henne...

Skrevet

på dagen vekker jeg henne dersom det har gått 3 timer siden forrige måltid. men da vet jeg at hun er sulten, så hvis jeg ikke hadde vekket henne da, hadde hun blitt kjeempesulten når hun endelig våkner, og helt desperat etter pupp. jordmor på barsel sa "de synes ikke det er så farlig å bli vekket for det beste de vet!", og det tenker jeg på når jeg blir rammet av dårlig samvittighet. om natten vekker jeg henne ikke.

Skrevet

Et godt poeng!! :) jeg vekker heller ikke om natten. Da sover jeg det jeg kan :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...