Gå til innhold

Hvor lenge varer et økedøgn...?

Anbefalte innlegg

Min 6 uker gamle gutt har hengt i puppen i snart tre døgn, tror puppene faller av snart... Spesielt på kvelden og morgenen spiser han KONSTANT! Et kvarter etter siste måltid hyler han igjen etter mer.

Er dette et økedøgn gone bad tro?

Midt på dagen og tidlig natt spiser han mer med normal hyppighet, ca 3 timer mellom måltidene.

Slet masse med amming i starten på grunn av såre brystvorter, de var nettopp blit bedre, men nå er jeg snart tilbake til start igjen føles det som:(

Kan et økedøgn faktisk vare så lenge?

Fortsetter under...

Hadde håpet å unngå mme så tidlig. Sleit med ammingen med førstemann. Begynte tidlig med mme fordi jeg var redd han fikk for lite melk, og da han var 6 mnd nekta han å ta puppen noe mer. Mistenker at det var fordi jeg ga ham mme for tidlig og for ofte, slik at produksjonen min gikk ned.

Men har inntrykk av at han får melk ved hver amming, for det renner melk ut av munnen hans når han er ferdig...

En stund siden nå;) men hos oss varte "økedøgn" i flere dager, ikke så mye som en uke, men det var 3-4 dager. Tror det kan være vanlig. Min var heller ikke full før det rant over;) Lykke til videre, kjenner til smerten for å si det sånn:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...