utkledd Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Jeg har igjennom hele svangerskapet vært veldig plaget med sopp. Har tatt uendelig kurer med Pevaryl gjennom hele svangerskapet. Fikk sjekket dette hos lege engang og påvist at det var sopp og ikke noe annet. Har aldri vært plaget med dette tidligere. Etter en kur forsvinner plagene, men kommer tilbake igjen etter bare noen uker. Flere som er plaget med dette? Trenger alt av tips og kjerringråd da jeg nå begynner å bli ganske desperat etter å bli kvitt soppen...
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 kjedelig å være plaget med sopp.... har du prøvd canesten? når du er ferdig med kuren så kan du smøre på yogurth naturell. vet det høres ekkelt ut, men fikk tips om dette for mange år siden da jeg hadde samme problemet som du har når jeg gikk gravid med nr 1..... ha på deg løse bomulsklær og sov uten undertøy om natten. intimvask i store mengder er heller ikke bra, men kjøpte en på apoteket som innehilder melkesyrebakterie (vivag) som jeg bruker i små små mengder..... ikke bruk trusinnlegg om du greier å unngå dette å skift heller ofte bomulsundertøy så det ikke er fuktig. håper virkleig det ordner seg for det er grusomt å gå rundt å klø så sinnsykt.....
utkledd Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2011 Tusen takk for svar . Kjøpte en 6 dagers kur med Canesten på apoteket i dag, så håper det hjelper iallefall en liten stund. Tusen takk for mange andre gode tips - det skal prøves. Sliter litt med det å ikke bruke truseinnlegg (iallefall når jeg er på jobb) men får heller bare prøve å skifte truser ofte. Forferdelig med ubehag der nede hele tiden - så jo jeg håper også virkelig det gir seg snart. Kjøper vivag på apoteket i morgen. ' Forresten godt å høre det er flere som har vært plaget og blitt bra igjen .
Juliprinsessene Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/intim-og-underliv/sopp-og-kloe-i-underlivet vist dette er noe som kommer tilbake regelmessig etter pevaryl kur ville jeg spørt legen om å bli sendt til en spesialist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå