Gå til innhold

Hvilket glidemiddel brukte du da du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Ønsker veldig å få det til å klaffe så vi får en spire i magen.. :)

Vet vi treffer på el, er veldig regelmessig samt at vi legger inn aksjer støtt og stadig når tante rød ikke er på besøk..

Har jo hørt at glidemiddel kan skade sædcellene.. blir veldig usikker når jeg leser det. kjøpte rfsu sin "glid" på apoteket, og hun som jobbet der sa glidemiddelet ikke drepte sædcellene.. Her må det glidemiddel til, så da bør vi holde oss til noe som ikke dreper de små rumpetrollene... :)

Fortsetter under...

jeg leste alt jeg kom over på området, for vi fikk det ikke til å klaffe før etter 10 pp.

men det jeg fant ut er at ingen glidemiddel er "bra", og man skal heller ikke bruke hva som helst. det beste (ifht undersøkelser) stod det flere plasser at var kaldpresset raspolje. usikkert akkurat hva som gjorde utslaget, men vi ble gravid med rapsolje :P

det finnes også noe som heter "pre seed" man kan bestille på nett.

Pre seed skal visstnok være den eneste som er "bra", ja. Den har tilnærmet samme konsistens som EL-slim, og er lett for sædcellene å svømme i. Ellers er det aller beste en teskje med romtemperert eggehvite, men ser for meg det er litt klissete å holde på med... Selv bruker vi Glid i mangel på noe bedre. Vurderer å bestille pre seed i stedet da vi sliter nok med å bli gravide om ikke glidemiddelet skal ta knekken på hele prosjektet også. Og glider må til, jeg har en sykdom som tørrer ut slimhinnene. (Men når det er sagt så har jeg klart å få til én unge med "vanlig" glidemiddel altså)

Annonse

Hm... Vi har ikke prøvd mange mnd enda, men stresser nok litt for mye med at jeg ønsker baby i magen, og det skulle skjedd helst i går! :) forsøker å roe meg ned, neimen ikke lett .. Jeg tenker jeg skal gå til innkjøp av rapsolje, så kan jeg ihvertfall ikke skylde på glidemiddelet om det ikke går.. ;) takk for tips!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...