Gå til innhold

se her..noen har blogget om dere!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Elsker denne dama,endelig en som virkelig tørr og si hva hun mener.

Også fikk hun dere til å gå rett på og fortsette i samme tralten dere alltid gjør. Slenge dritt om andre. Dere må ha det jævlig med dere selv.som må rakke ned på andre på denne måten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper denne tråden ble startet for at hun skal kunne skrive oppfølger innlegg på bloggen sin. Og nå kan hun det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,-stakkars linevictoria. Sånn en uberkuuul cafedame;) -Det går nok over når hun får noen år på baken..hehe Det der med amming var vel bortimot det dummeste jeg har lest hittil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahahahahahaha!!!!!

 

Det minner meg om mine egne meninger da jeg var 17. Hverken tøft eller noe å skryte frem som "endelig noen som tør å si hva de mener". Det gjorde jeg og da jeg vare tenåring, jeg ROPTE det til og med.

 

Så stemmer det at hun er 28 år, så er hun hverken smart eller tøff, hun henger bare igjen i tenåra, og har nok år på baken til å vite hvordan hun skal markedsføre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med henne i mye, her inne er det mye umodne damer, som tydeligvis prøver å løfte sin egen selvtillit ved å slenge dritt om andre. Jeg er takknemlig for at jeg ikke trenger å uttrykke meg sånn, antakelig er jeg mange år yngre enn de fleste av dere.. Håper inderlig ikke jeg blir bitter å får trang til å rakke ned på andre, når jeg får noen år til på baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesielt...

Sitter å banner og klager over andre som rakker ned på andre.... og hva er det hun gjør her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var utrolig bra og humoristisk skrevet!

Er faktisk litt enig, hva med at vi benytter oss av litt selvinnsikt en gang imellom.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha fantastisk!

Skal liksom forsvare stakkars dama fra PH, men tror hun glemmer en liten vesentlig detalj. Hun er også nybakt-mor, som hun vier sitt hele innlegg på å rakke ned på! *applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det var mange gode poenger der. Seff med unntak av den vindrikkinga da, men sånn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig på både den ene og den andre siden her, men en ting vil jeg gjerne si, og det er at folk i dette landet er generelt ikke så veldig hjelpsomme. Og da snakker jeg spesielt om Oslo. Gå med barnevogn der er jo helt umulig, jeg ble truet av ei dame på butikken der en gang, som skulle knøvle hue på hu derre kjerringa med jævla svær barnevogn som hun sa. Ikke flytter folk seg når du skal forbi, ikke hjelper de deg opp med vogna på bussen og de mener at vi med vogn skal vike når vi møtes på fortauet. Det er jo lettere for en gående og bytte side av fortauet enn en med vogn. Er det virkelig rart at folk med barnevogner blir egoistiske og trur de er noe som mange her mener??

 

De som faktisk er hjelpsomme og snille når det gjelder hjelp, så er det eldre menn og menn av utenlansk opprinnelse.

 

Det er faktisk ikke så enkelt bestandig med en stor barnevogn, men det er det enkelte som ikke forstår.

 

Det provoserer meg kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er når dere går to i bredden på fortauet, da er det gjerne ikke plass til flere der... Skjønner selvfølgelig at det er hyggeligere å gå ved siden av hverandre så man kan prate, men dere sperrer altså for alle andre. Og eksempelet med søndagsåpen butikk, den vi har her er *trang*, hvorfor da ikke handle etter hverandre? På kiwi her er det vel knapt plass til en vogn mellom hylleradene...

Det kan jo også være grunner til at enkelte ikke kaster seg rundt og løfter barnevogner på bussen. Selv har jeg prolaps, og har jeg en god dag kunne jeg sikkert løfte vogn, men jeg ville fått igjen for det etterpå. Nå tar ikke jeg buss/t-bane lenger, men da jeg bodde i Oslo gjorde jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fatter jeg ikke hva du gjør på anonymforum. Gå på krangle, skravle eller trimestersidene da. Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere vrkelig dette var hysteisk morsomt?

Jeg synes rett og slett at hele innlegget var totalt idiotisk!

 

Sier ikke at LV er en idiot, men det hun har skrevet er idiotisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj så mange selvhøytidelige hurper her inne! Syns det fanstastisk morsomt innlegg og ikke minst SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 21.25: kvinner som tar et glass vin "bare fordi de har lyst" i svangerskapet ER faktisk IKKE skikket til å få barn!!!! Og attpåtil insinuerer du at det er helt vanlig?! Hva slags miljø lever du i?

 

Les deg opp på foster og alkoholskader for du ytrer en så idiotisk, hjernetom mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver da ikke noe nytt, egentlig? Husker en ganske lik debatt da jeg fikk min forrige. Jeg kan se hun har noen poeng, men når det gjelder å amme offentlig.. jeg skjønner at det kan virke litt rart, men jeg tror ikke det hadde vært populært om man okkuperte toalettene i halvtimesvis. Ammerom er jo sjelden å oppdrive.

 

En bitch er en bitch, med eller uten barn, tenker jeg. Men en ting er jeg sikker på, anonymknappen kan få fram bitchen i de fleste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun fikk det no som hun ville, nemelig å provosere dere fintfølende mødre. synes Line er morsom og hun har faktisk rett i at å føde ikke er så jævlig spesielt, det er en naturlig del av livet. De var heldige før i tiden da de ikke hadde babyforum og sitte å glo på:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tok jeg meg tid til å lese de fleste innlegg her og kom til at dere fremstår som ganske barnslige og umodne i mye av det dere skriver her. Jeg vil si at noen av dere er hårsåre, lar dere terge, kommer i forsvar og reagerer i sårede følelser.

Hva har denne jenta egentlig sagt, jo nettopp det jeg sier, det skal ingenting til før enkelte gravide her inne tenner på alle pluggene og hiver ut av seg alt de kommer på uten å tenke seg om først. Det er vanskelig å være her inne på forumet nettopp for slike reaksjoner.

 

Gravide representerer hele folket de også, med forskjellig utdannelse, oppvekst osv men det vi har til felles er graviditeten, jeg tror ikke det er nok for et hyggelig fellesskap, for man trives med de som er noenlunde like seg selv.

Jeg hvis jeg skal ta meg selv liker å bli møtt uten at folk kommer i forsvar, men heller spør meg hva jeg mener isteden for å tolke meg inn i verste mening.

Kommunikasjon er en trening sak og det er ikke alle som er like trent, derfor er det jo ikke enkelt.

 

Ang det denne jenta skrev så er det vel opp til henne hva hun skriver, dere andre kan jo finne deres måte, kanskje tenke på hvordan dere vil snakke med og om andre mennesker. Mange av dere er ikke stort bedre enn henne, ikke språket deres heller og ang modenhet, vel det er det ikke opp til meg å mene noe om.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...