Gå til innhold

Hvordan er det å pendle inn fra Lillestrøm til Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer helt ann på når du begynner, men er helt greit i rushen egentlig. Jeg tar bussen ned ( vis Olavsgård) hver dag klokka 7. Tar da ikke mange minuttene å komme ned til Oslo, og er heller ikke overtrangt.

Veien tilbake er litt trangere, men heller ikke noe problem egentlig. Eget bussfelt store deler av veien, så tipper jeg bruker 15 min. fra Oslo til Skjetten =)

Fra Lillestrøm er det toget som er fornuftig å ta, bussen tar mye lengre tid (men fra skjetten som den andre som svarer skriver er det raskere med buss). Direktetogene fra Lillestrøm til Oslo S tar ca 12min og derfra kan man jo gå til både bussterminalen, t-banen og mange av trikkene hvis man har behov for å pendle videre.

Jeg syns det er veldig greit å ta toget, det går mange tog, så selv i fjor vinter når det var veldig mye kaos med toget tror jeg det skjedde bare en gang at jeg kom for sent på jobb og da var det ikke mye.

Å pendle Lillestrøm-Oslo er helt uproblematisk.

Togturen til Oslo S tar 10-12 minutter, og det går tog hele tiden, spesielt i rushen.

Jeg bodde i Lillestrøm før, og brukte kortere tid til jobben i Oslo sentrum enn kollegaen min som bor på Torshov.

Visst er det togkaos til tider, men det går alltid et alternativt tog, evt kan du ta en buss som går fra bussterminalen rett ved siden av togstasjonen. Bussen tar 20-30 min.

Det hender jo t-banen i Oslo står bom også, man kan aldri gardere seg helt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...