lillesvirre Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Er i dag 3+4 eller 5 uker, dvs to dager til ikm. Klarte ikke å du meg å MÅTTE ta en strimmel som ikke overraskende var veldig klart negativ. Nå ble jeg litt deppa her. Jeg har mange rygg/mage vondt symptomer, og så fort jeg har vært på do må jeg tilbake 10 min etterpå. Det bekymrer meg at jeg ikke kjenner noe smerte i brystene!? Når jeg har spist blir jeg uvel å jeg har konstant sug etter noe. Jeg blir lei meg om rød kommer denne mnd også.. Vært uten piller siden desember, men akkurat begynt å prøve. Flere som har IKM denne uka? Oppgitt..
SummerBlossom Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Ja jeg har på torsdag, tok en test som var negativ i dag, så jeg synes alt er litt håpløst om dagen. Tørr ikke og kjenne på symtomer lenger for blir skuffer hver måned, håper det går din vei denne månden
Gjest Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Har IKM på lørdag, skal ta test nå i slutten av uka, men regner ikke med å få positiv før etter IKM, om jeg er gravid.. mange som ikke tester positivt før lenge etter IKM, men vet selv hvordan det er å gå å vente.. Håper det går rett vei for oss begge denne mnd Lykke til
lillesvirre Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2011 Føler det samme. Akkurat NÅ f.eks har jeg ingen symptomer annet enn at jeg har menssmerte litt nå og da. Men jeg leter rundt på hele kroppen etter tegn og prøver å kjenne litt ekstra om jeg føler meg uvel når jeg våkner. Det er vel heller ikke så vanlig å kjenne noe allerede nå heller? Frustrerende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå