Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Har kjøpt en mountain buggy 2011 modell, som jeg stor sett er veldig fornøyd med...men hvis jeg har stellevesken festet på håndtaket og vognen i liggeposisjon tipper den nesten bakover.. går jo omtrent å triller på to hjul. Har en teutonia stelleveske med det jeg trenger i, ikke noe unødvendig. Har lest at det går an å kjøpe buggyweight/lodd til å feste foran å vognen. Noen som erfaring med disse? Vil det hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Hva med å legge stelleveska under vogna isteden? På 3 hjulinger er det ikke så lurt å ha noe på håndtaket når barnet ligger i vogna er min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Står som advarsel i bruksanvisningen på de aller fleste vogner (også de med fire hjul) at man ikke skal henge ting på styret da det vil endre balansepunktet for vognen... Bruk handlenettet under istedet:)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Står i de aller fleste bruksanvisninger på vogner (også de med fire hjul) at man ikke skal henge ting på styret da det vil endre balansepunktet på vognen... Bruk handlenettet under istedet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå