Gå til innhold

To streker i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får visst i pose og sekk, to streker i dag, så blir baby igjen i februar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldige da:)

Gratulerer sååå mye. lykke til masse videre:)

Skrevet

Gratulerer :-) Håper jeg følger etter om en liten uke. Fikk satt inn to fryseegg hos Hausken forrige tirsdag og Jon Hausken mente at dette kom til å ende i graviditet, og gjerne med tvillinger. Det siste var vel mest sagt på spøk. Men siden vi ikke har noen fra før, så tar vi gjerne to babyer :-)

Masse lykke til med graviditeten :-)

Skrevet

Du blir nok gravid du også skal du se;) den klinikken vet virkelig hva de holder på med! He he! Det var to frysegg vi også fikk inn. Sa til oss også at det var høy sjangs for graviditet, gode egg;) jeg har panikk for tvillinger, dette er tredje for oss. Bonus barnet vårt;) 10 prosent sjangs for tvillinger... Relativt lavt egentlig... Vi får håpe at du får tvillingene, he he. Når skal du teste??

Gjest En i 2011?
Skrevet

Gratulerer så masse Eureca!

Lykke til Glow!

Vi fikk hjelp av Hausken i 2009 og har et herlig barn hos oss.

Jeg kan ikke få fullrost klinikken. Synes de er enestående. Har vært gjennom det offentlige og følte ikke det samme der.

Snakket med Elise i går, da vi skal i gang med søskenforsøk i sommer.

Skrevet

Gratulerer så mye med strekene Eureca!

Tok test i dag jeg også, og den var positiv :)

Var også hos Hausken og satte inn 2 fryseegg. Så detta kan bli spennende ;o)

Skrevet

Gratulerer begge to:-)

Blir med jeg, fikk positiv test i dag jeg også. Har en sønn på 6 mnd fra 1. ferskforsøk og er nå gravid på første innsett av fryseegg... Fikk inn to perfekte embryo etter det legen sa ;-) Har gjort det på Riksen vi da, og er kjemefornøyd med opplegget og behandlinga vi har fått der :-) Grugleder meg til UL i uke 7... Skal se det blir tvillinger på oss alle sammen! :-)))

Skrevet

Hurra!!! Så mange flotte damer som har testet positivt! Gratulerer til dere alle sammen! Håper jeg kan melde meg inn etter hvert! Lenge til testdato ennå, men jeg ruger på et fryse"gull"egg:)

Lykke til videre med voksende mager!!!

Skrevet

Gratulerer så mye, blir spennende å se om det er 1 eller 2 der inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...