Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo lest om dette, er i uke 38+5 nå. Hadde blod i utfloden i dag, og den er ekstremt slimete. Er dette slimproppen mon tro eller noe annet? har også veldig vondt i korsryggen. Kan det være noe på gang...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg nok noe er på gang. Personlig ville jeg ringt føden dersom jeg hadde oppdaget noe som helst blod (selv om d er vanlig når tin er i gang:))

Lykke til!!

Skrevet

Jeg hadde tatt det for å være slimproppen ja.Mensmurringer i ryggen? Kanskje noe på gang hos deg.Lykke til:-)

Skrevet

høres veldig ut som slimproppen og at det er noe på gang snart...du får følge med utover kvelden/natta :)

Skrevet

høres veldig ut som slimproppen og at det er noe på gang snart...du får følge med utover kvelden/natta :)

Skrevet

Men har jo hørt at slimproppen kan gå flere uker før fødsel da.. Har ikke lyst å ringe føden med en gang, da jeg har ringt dit noen ganger før.. Er et stykke å kjøre og de har bedt meg komme inn hver gang. Men kjenner ingen rier/kynnere, så kanskje greit å vente...?

Skrevet

Du trenger ikke ringe enda...ikke før du kjenner mer...men det er visst sånn for de fleste at går slimproppen uten blod så kan det gå lang tid før fødsel...blør man i tillegg, så skjer det i løpet av de neste dagene, selv om det ikke er en garanti...hvis du fortsetter med blod i utfloden så er du rimelig sikkert i gang, og kan vente på rier/eventuelt kynnere... :)

Skrevet

Min personlige erfaring tilsier at fødsel er på gang da begge mine barn ble født 7/9 timer etter slimproppen gikk :-) Men dette er veldig individuelt. Håper du får rier i løpet av natten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...