Gå til innhold

noen som vil spå meg. ser tilbake:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

e eg gravid eller blir gravid den nermeste tiden?

hvor mangen barn får eg tilsammen?

evt hvor mangen gutter å jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

060588

Skrevet

Jeg får opp at du er gravid med en liten gutt... :) Men jeg må tilføye at jeg er under trening på dette med å lese, og ikke vant til å lese over nett :D Men jeg prøver.

Kan du se på meg?

Skrevet

du er kke gravid nå, tror det blir to gutter og en jente på deg:) ser deg ikke gravid med det første,

Skrevet

horizon? prøve deg på meg? er jeg gravid? jeg kan se på deg... hva lurer du på?

Skrevet

Får opp at du ikke er gravid nå,får opp mere høsten på deg.får opp 3barn,to jenter og en gutt. 1.kjærlighet,2.økonomi 3.flere barn,kjønn,jeg er født 28april 82.

Skrevet

Hei Fomle, jeg får opp en gutteenergi på deg. Hva får du opp hos meg?

Skrevet

horizon:)

Så jeg er gravid nå?

Jeg ser gjerne på deg, men hva lurer du på egentlig?

og dato?

Skrevet

Hei! Det var bare det jeg fikk opp. Prøvde å se mer, men det kom ikke mer. Men jeg tror det blir mer avstand mellom denne og de to du har.

Dato 220881, kjønn på den i magen nå og antall totalt.

:)

Noen får jeg umiddelbart opp klare bilder på, men noen vil ikke vise mer. Bruker tredje øye. :)

Skrevet

je føler gutt å deg, og at du får 2 eller 3 tilsmmen, den tredje kommer evt litt uplanlagt tror jeg;)

Jeg har en jente på 7 og en på to år så da blir det lange sprang gitt;) takk som så:)

Skrevet

Takk Fomle :) Vet kjønn sikkert om noen uker.

Skrevet

får opp positiv eneregi på deg nå i desse tider :) så denne eller neste syklus ser det ut som vil klaffe :) får opp 1 jente og 1 gutt jeg :)

ser du noe ang graviditet på meg? :)

210488 :)

Skrevet

Hei

Har dato 020787

Er jeg gravid nå ? Hvis ikke blir jeg det snart ? før jul ? Blir det gutt eller jente ?

Skrevet

Hei

Har dato 020787

Er jeg gravid nå ? Hvis ikke blir jeg det snart ? før jul ? Blir det gutt eller jente ?

Skrevet

dytter denne opp slik at du kan se på oss!

Skrevet

mulig denne personen var en av de som ikke spår, men skrev det bare for at vi skulle se på henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...