Gå til innhold

Henge ut andre på nett?!

Anbefalte innlegg

Jeg har lest endel innlegg innpå BIM, og har lagt merke til at det er mange som henger ut f.eks bloggere innpå her, som er gravid eller har barn. Jeg synst at dette er helt uakseptabelt, da innleggene er meget ondskapsfulle, og ser at mange henger seg på. Dette er mobbing, mener jeg, mens andre mener at de bør tåle såpass kritikk.

Men det må da være til en viss grad?! Noen som er enige?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143302208-henge-ut-andre-p%C3%A5-nett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg Hi , Aksepterer det ikke i det virklige liv og ikke her inne! Skrev et innlegg om det tidligere i dag. Bare fordi dette er et anonymforum så gi ikke det noen rett til å hetse og henge ut folk, blogger eller ikke.

Hvor har det blitt av folkeskikken?

Jeg blogger og når jeg selv velger å fortelle om livet mitt slik at alle kan lese om det så må jeg også forvente at enkelte vil være kritisk til det jeg skriver om, måten jeg lever på og ting jeg gjør. Slik vil det alltid være når man "blotter" seg i det åpne rom. Man kan ikke bare få gode ord, ros, koz og klemz - verken i det virkelige liv eller på nett.

Å være kritisk, å ikke like og det å gi dårlige tilbakemeldinger er IKKE det samme som å mobbe. Jeg har skjønt at mange liker å kaste rundt seg om mobbing, men det å ikke like en skuespiller, å gi dårlige tilbakemeldinger til en forfatter, å mislike det siste blogginnlegget til en blogger eller å mene at stemmen til den siste Idol-vinneren er fæl er ikke mobbing.

Man velger selv å blogge og da får man også ta risen med rosen. Og er man så sensitiv at man ikke takler negative tilbakemeldinger så bør man heller skrive i en privat dagbok som ingen kan lese.

Selvfølgelig 20:30, men her inne hetses og mobbes det! Og det syns jeg er så feigt .Bare fordi man er på et anonymforum er det ikke fritt fram.

Og jeg forventer faktisk at voksene mennesker har folkeskikk,selv på nett!

Jeg hadde lagt meg med en flau smak i munnen om jeg hadde holdt på som enkelte her inne . Det er rett og slett flaut at voksene oppfører seg sånn..

Eg er heeeilt enig.

Det er forkastelig å lese noken av desse forumane som blir lagt ut av bloggere.

Går så personeleg... nesten som de kjenner vedkommende og vil ha dei til å drite seg fullstendig ut.!!

20:30 : Eg er heilt enig om at ein skal tåle KRITIKK. ikkje drittselnging og uthenging med rykter og ting som ikkje er sanne. Men noke som ein tror stemmer og lager si eiga oppfatning og skriver det på den måten ein TRUR det e.

Trur nok ikkje du hadde "tålt" all den drittselnginga som har vært blandt bloggere. Ta Stine som var med i paradise som eksempel...

Det var mobbing det.

Annonse

Uansett hvordan "perfekt" en er, så vil en alltid få ris,ros,kritikk eller støtte. MEN det er ikke det det er snakk om her, det er reint ondskapsfull oppførsel, for å gjøre andre personer lei seg. For det går faktisk ann å skrive kritikk om en person, uten å gå personlig til angrep på hvordan denne personen er som mor f.eks. Det er det som sårer mest, siden det i de aller fleste tilfeller er det som betyr mest for deg i hele verden! Og det er de aller fleste klar over, men likevel så slenger de ord rundt seg i hytt og pine! Det er dårlig!!!

21:21 kjempe bra sagt. Tror ikke enkelte forstår helt denne situasjonen de sitter andre i.

Personelige angrep på en urimelig måte er forkastelig. Og det å sitte hjemme trygt i stuen sin der ingen kan se deg kan du gjøre ka du vil bak ett anonymt navn er utrolig feigt. Rart det.

Jeg blir rett og slett litt kvalm av å lese enkelte forum..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...