frkbett Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Hei! Jeg er i uke 31+6 i mitt andre svangerskap og har en stund vært plaget med sterke kynnere og krafig nedpress, føles til tider ut som babyen faller ut og at jeg må knipe igjen! De siste dagene har jeg innimellom kjent en sterk(!) stikkende følelse i underlivet, følelsen minner meg om da jordmor strippa meg på overtid i første svangerskap. Den kommer uavhengig av om jeg sitter stille eller er i bevegelse, og er veldig vondt!!! Tror dere dette kan være modning av livmorhalsen? Det er det jeg tror selv... Eller har dere andre teorier om hva det kan være? Terrmindato er 05.august! Alle hjerter gleder seg til august!<3
Dokkå* Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Høres ut som meg... faktsik termin samme dag og Jeg har i tillegg menssmerter i ryggen. I går måtte jeg holde sengen hele ettermiddagen, bare jeg beveget meg så strammet og presset det i mage og underliv. Kan godt snike litt i fødekøen, men dette var litt mye kanskje:)
frkbett Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2011 Koselig med termin på samme dag,samtidig litt pussig at du opplever det samme! Jeg kan ikke huske at jeg hadde slik stikking med mi forrige, iallefall ikke såå tidlig! For ja, jeg sniker gjerne i fødekøen, men ikke enda!! Men for meg virker det som modning, har iallefall ikke noe annen forklaring på det! Skal til jordmora på torsdag, så jeg skal ta det opp med henne. Hvordan opplever du svangerskapet ellers? Har du hadd mye plager av forskjellig slag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå