Gå til innhold

klarte ikke vente..

Anbefalte innlegg

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Er 5+2 og måtte bare kjøpe en søt liten body og bukse <3

Det var en fin følelse å gå å kikke på babyklær til min egen lille skatt :)

Har ikke tenkt å shoppe masse. Men tenker at går det galt, så gjør det ikke mer vondt om jeg har kjøpt noen små klær..

Har dere begynt å handle noe enda?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippo ღ
Skrevet

Det ble forresten klær som forhåpentligvis vil passe neste sommer :P

Skrevet

Det er sååå koselig å gå å shoppe babyklær når man venter på sin egen lille baby :)

Nå venter vi nr.2 og trenger egentlig ikke å kjøpe noenting..med mindre det blir en gutt da, da må vi kjøpe klær, for vi har maaaaasse rosa :P Men kommer nok ikke gjennom dette svangerskapet uten å kjøpe noen nusslige klær uansett :D

Skrevet

Hei!

Jeg er 10+3 på vei og ikke vært å handlet enda. Jeg tenker at det er litt for dumt å handle småtteri enda siden det er januarbarnet det er snakk om, her hos meg. Jeg kommer til å satse på ullklær fra Nøstebarn de første mnd. Men jeg har måttet handle til meg selv, er så oppblåst på ettermiddag og kveldene at jeg måtte ha et par gravid bukser for å føle meg vel :)

Skrevet

Jeg har også gått og smugtittet i baby avdelingen i det siste... Føler meg litt teit der, ikke vet jeg hvorfor.

Vi skal også ha nr 2 nå, og har mye rosa, så hvis vi får en jente til, så må vi vel gå gjennom babyklærne vi har for å se hva vi kan bruke igjen, dersom det blir gutt, må vi jo kjøpe nytt.

Når det er sagt, kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok gjort noen nye innkjøp etterhvert. Men, kommer nok ikke til å begynne før litt senere.

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Bare jeg som ikke klarte å la vær altså ;)

Jeg får februarbarn, så kjøpte klærene i str 4-6 mnd. Slik at de passer til sommeren :P Det var på en måte en symbolsk handling. ENDELIG GRAVID!! :D

Skrevet

Jeg er 6+2 i dag, og allerede forrige uke kjøpte jeg Simo kombi, Besafe bilsete, Stokke sleepi, sengesett og en del klær.

Vår eldste datter er 21, så vi gir det til henne om det ikke går bra nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...