Gå til innhold

Ny dame,eks og mann... Synspunkter ønskes..

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med min kjære.Han har en sønn som han har samvær med en dag i uka og annenhver helg. Men!! Den ene onsdagen i uka han har samvær, hentet han i bhg, og drar hjem til eksen og legger han! Og sitter der da altså"barnevakt" til klokka er ti/ellve.. Mora er på jobb,tar sol eller andre ærender... Hva hadde dere tenkt om dette?

Fortsetter under...

Annonse

Hva synes du om ordningen selv HI? hvorfor kan ikke barnet sove over hos BF så han kjører han i barnehagen morgenen etterpå? det er vel den ordningen som jeg har erfart er bklitt praktisert. jeg personlig hadde syntes det var en mye bedre ordning. både fordi vi da begge kunnet tilbringe dagen sammen, og fordi jeg hadde lett blitt sjalu og mistenksom over hva som foregår hjemme hos xen uten at jeg vet det. men.. hvor gammel er barnet?

Jeg tenker: hva i all verden er problemet? Og så tenker jeg at det er flott at x-ene har en ordning som fungerer, og at jeg håper "nydama" ikke blir sjalu og greier å ødelegge dette for barnet..

Jeg og min mann har et supert forhold til min x (som er far til mn eldste sønn) Bl.a. stilte han opp som barnevakt for begge mine sønner i mai da jeg og min mann var på sykehus fordi jeg skulle føde vårt andre felles barn. Han passet dem da hjemme hos oss. Forskjellen er vel at han ikke har en ny dame som kan bli sjalu da...

Har vel egentlig bare blitt sånn fra før jeg kom inn i bildet. Jeg har ikke sagt noe på det, og egentlig heller ikke tenkt over det skikkelig før ei venninde av meg reagerte på det.. Jeg gjør alt jeg kan for å ha et greit forhold Til mamman til gutten, skal på ingen måter stikke kjepper i hjulene jeg:) han er to år. Bare fikk en veldig reaksjon fra venninda mi, så da måtte jeg jo høre dommen fra dib:P

Hi

Annonse

MIn eks gjorde også dette i mange måneder (innpå et år) fordi vi syntes det var viktig med stabilitet for barn som er så små at de går i barnehagen. Og så opplevde de bruddet og det at han flytta ut litt mer gradvis enn om de fra den ene dagen til den neste skulle drasses med til et nytt fremmed sted og liksom kose seg på en hybel med pappa.

Det fungerte bra og var farens eget forslag siden han bodde så smått (han gjorde noe lignende i juleferien det første året vi var skilt, da var han her 5 dager mens jeg var på romjulsferie) og han fortsatte til den dama han bor sammen med nå klikka og ble sjalu. Det hendte tre-fire onsdager på et halvår at han overnatta - uten at jeg selv var hjemme altså - og det var for mye forlangt for henne, forsto jeg. Så nå tar han dem med hjem og de sover der. Men nå er de blitt eldre og kan forholde seg til to hjem og to sett med familier, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...