☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Så koselig å "se" dere her, håper at alt står bra til med dere alle sammen og småttisene deres Her blir "knerten" 8 uker i morgen, spiser og sover og får mer og mer våkentid! Så lenge han er fornøyd, da er mamma fornøyd også Gleder meg til å lese og dele masse erfaringer med dere fantastiske damer fremover!!! Ha en strålende fin dag og uke Klem fra
2små,rosa&blå Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Jeg kommer etter om 2 måneder (-; Måtte bare inn å se om det skjedde noe her. Har jo ei snuppe på 2 år, så var her for ikke så lenge siden også. Ha en flott sommer med knerten din så lenge da (-: Gleder meg til det er min tur til å se knerten min!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Velkommen til deg da Meg! Og sees snart til deg mammamuffinen Er på en måte som et "4timester" dette bare med babyen på utsiden av magen... følger de samme her også det er hyggelig!
Tingenes Herre Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 GRATULERER!!!!! Jeg var inne på 'bli gravid' sammen med deg i 2009, og husker deg så godt! Her har snuppa blitt 8 mnd, og tiden har gått såååååå fort!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Er koselig at man kan følge de fra BIM over hit Gratulerer med lille baby:)
Honningmelon Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Jeg husker deg godt Jenta mi er 6 uker på onsdag. Alt bra med dere?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Hei og hå koselig å se deg vennen!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Så kos å høre fra deg!!!! Jeg er jo aldri inne her lenger.. Har jo aldri tid! Dagene har gått så fort. Mini blir jo 6 mnd denne uken!!!! Håper du har det bra med det lille gullet ditt! Klem fra perle og mini
Fru Tuttemor Skrevet 7. juni 2011 #10 Skrevet 7. juni 2011 Så koooseli å "se " deg også da Meg og lille snuppis Husker deg godt fra både bli gravid og alle trimesterne,du er jo bare noe uker bak meg:) er det ikke herlig med de små <3<3 min kar er 3mnd og 3 uker nå stor klem fra meg og min lille <3
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. juni 2011 #11 Skrevet 7. juni 2011 Hei hei. Vet ikke om noen husker igjen mitt nick, jeg husker iallefall igjen et par nick her Husker ditt HI og Mrs. Bad Her er lillesnuppa 4 uker imorgen.. tiden flyyyyr!! Håper alle koser seg masse i permisjon! Her tar vi livet med ro - sløver og koser oss mye! Kan ligge i senga til langt på dag, for så flytte oss ut i sofaen og kooose mer hehe. Skal virkelig nyte babytiden!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. juni 2011 #12 Skrevet 7. juni 2011 Husker deg også puppeguri Godt å høre at du har det bra! Nyter tiden selv med lille bebis jeg. Han er 5 mnd om ei uke faktisk. Aaaah, han vokser så fort. Og når han er 7,5 mnd så må jeg ut i jobb
Carina har to små gull Skrevet 8. juni 2011 #13 Skrevet 8. juni 2011 Ja er mange kjente nick her inne Er ikke så masse her inne lenger, men må jo av og til innom å kikke Klarer ikke helt å holde meg unna da man har hengt her inne i over 2 år. Snuppa mi er straks 6 uker og spiser og sover. Og jeg nyter hvert eneste sekund å være mamma
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 8. juni 2011 #14 Skrevet 8. juni 2011 8 uker allerede? Ja, skal si tiden flyr. Har nesten aldri tid til å innom her lenger jeg. Nå er lille frøkna straks 7 mnd.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå