vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Fikk positiv EL test på dag 16 denne syklusen. Begynte å blø litt dagen etterpå og har blødd helt fram til nå.. det vil liksom aldri slutte.. Kan det ha vært EL blødning som har gått over i festeblødning? eller er det mensen som kom dagen etter eggløsning :S? skjønner virkelig ingenting. blir helt tullete av det her .. Mensen skal jo komme 14 dager etter EL, det vil si jeg skal ha mensen 12 Juni.. men jeg er såvidt ferdig med å blø fra EL enda :S Symptomer sålangt: - det strekker i magen/livmor en god del, men er ikke menssmerter!
Lotta2010x2012 Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Vanskelig å si, men kan jo være begge deler, eller bare blødning etter el.. Blir jo spennende å se:)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2011 blir helt tullete. nå blør jeg plutselig rosa, det har skiftet mye de siste dagene mellom brunt og rødt og nå er det rosa. Men jeg kjenner ingenting i puppene.. men man kan vell være gravid uten å ha ømme bryst?
lilla syrin Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Hei ! Jeg har det også sånn som deg. Hadde positive eggløsningstester i forrige uke, og siden da har jeg blødd...Ikke mye, men må bruke truseinnlegg og det er som regel litt på papiret hver gang jeg er på do. Hadde veldig gjerne sett at det hadde gitt seg snart ! Jeg hadde en SA i slutten av april, og har bare hatt TR en gang etter det. Så jeg lurer på om hormonene fortsatt er litt på tur, og at det er derfor jeg blør litt. Det blir jo sagt at noen blør under eggløsning, men jeg har iallefall aldri gjort det før. Jeg tror fint det går an å være gravid uten ømme bryst Det kan gjerne komme litt lengre ut i svangerskapet og jeg vet også om flere som ikke har fått ømme bryst i hele tatt under svangerskapet. Håper du får positiv test den 12 Jeg må vente til 16-17...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2011 Gud så artig at du har de samme blødningene som meg da er jeg ikke alene om det. Jeg er ganske ferdig med å blø nå kommer bare bittelitt av og til når jeg tørker meg , men for det meste er det brunt nå Håper på positiv test 12 Juni!! og håper din blir positiv 16-17 Juni har du noen andre symptomer? Jeg er svært trøtt, det stikker og strekker i magen, må oftere tisse og av og til føles det ut som jeg må spy..
lilla syrin Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Har jo mange symptomer du da Det lover jo bra ! Jeg har ingen symptomer tror jeg...men det er vel litt tidlig. Hadde positive eggløsningstester onsdag/torsdag sist uke, så må nok vente litt på evt symptomer. Sist svangerskap hadde jeg ingen symptomer før noen dager etter IKM tror jeg. Da hadde jeg symptomer som trøtthet, tissa ofte, ømme bryst og litt væske fra brystene, veldig sulten og veldig lettrørt ! Har du barn fra før ? Jeg har ikke. Har vært gravid en gang før og det endte som nevnt i SA. Ble gravid på første forsøk, så håper det ikke går så lenge til neste gang
vår første 19 mnd prøving Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2011 Ja er litt symptomer her. Begynte å merke det i går, testet positivt på EL test 30 mai bare 5 dager til IKM nå , gleder meg ! Jeg har ingen barn fra før så dette er vårt første ble gravid da jeg var 17, men mistet i uke 6. Da viste jeg ikke at jeg var gravid. hadde kjempeømme bryster og var kvalm og det strakk masse i magen! Håper det har klaffet denne runden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå