Flaggermusa Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Her spiser mini som regel grøt kl 18, så kveldsstell også flaske og natta kl 19-19.30. Men i det siste så har ikke mini villet ha flaske etter grøt og stell, virker som han er mett. Så går det 30-60 minutter etter han har sovnet før han våkner igjen og vil ha flasken. Burde jeg gi grøten tidligere? Sånn 17-17.30 istedet? Hvordan gjør dere der?
1jente2gutter Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Heisann! Hvor gammel er babyen din da? Min er 4 mnd og 1 uke.Han får grøt og vann pluss mme ca kl 17.30-17.45. Tidligere har han også hatt en flaske mme ca kl 18.45 så i seng kl.19, men for 2 dager siden ville han ikke ha den sisste flasken og dermed har jeg sluttet å gi denne flasken. Gir han vann viss han våkner og det synes han er greit. Da sover han fra ca kl 19- ca kl.6 uten mat,pleier å spise grøt i 7 tiden. Hvor mangen måltider gir du i døgnet? Her blir det 4 nå!
Flaggermusa Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2011 Hei. Han er 5 mnd på onsdag Det er ikke det at han ikke vil ha melk, men han vil ikke ha den så tett etter grøten. Jeg ga han grøt 17.45 i dag også ville han ikke ha melk før nå 18
Flaggermusa Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2011 Oi, her skjedde det noe rart Han ville ikke ha melk før 18.45, drakk halve flaska og la seg til å sove. Spent på å se om han våkner for å drikke resten. Han sover godt om natta, sover som regel til kl 6 uten mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå