Gå til innhold

Dere som har tatt Keisersnitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere fikk menstrasjon igjen?

3 mnd siden min skatt kom, å ingen mens enda :|

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mensen ca 6 uker etter keisersnittet. Aner ikke hva som er vanlig, men jeg trodde det hadde noe med ammingen å gjøre, og ikke om man tok keisersnitt eller fødte vanlig? Jeg har aldri ammet, så jeg var forberedt på å få mensen relativt kjapt :)

Skrevet

Ca etter 10-11 uker. Ammer ikke.

Skrevet

Jeg har også forstått det slik at tidspunkt for mens har med ammingen å gjøre. Jeg tok keisesnitt for 6 mnd siden og har enda ikke fått mensen tilbake. Jeg har fullammet helt til nå.

Skrevet

Takk for svar. :)

Jeg Ammer heller ikke, å stusset litt siden den ikke er kommet enda :|

Igjen, takk for svar:)

Skrevet

jeg ammet heller ikke. Jeg hadde renselsen i 6-7 uker etter ks. og så fikk jeg mensen ett par uker etter det. Og så har jeg den igjen nå. (4,5 mnd siden ks)

Kos deg så lenge du kan uten den driten der :P

Men siden min har kommet så syns jeg iallfall at den kunne vært regelmessig :/

Skrevet

Jeg tok ks i januar, og har ikke fått igjen mensen. Fullammer da, så det har nok noe med det å gjøre. :)

Skrevet

jeg hadde ks med elstemann, og fikk ikke mensen før etter 1 år. ammet ikke.

Skrevet

Hadde keisersnitt i januar og har heller ikke fått tilbake menstrasjon. Har bare delammet de siste mnd

Skrevet

Etter 5,5 mnd. Ikke sett noe til den siden..... Har venta noen uker nå og føler hele tiden at den er på vei :-/

Skrevet

Syv måneder siden keisersnitt, og jeg har ikke fått mensen enda. Ammer fortsatt - kombinert med fast føde. Håper det er normalt at den drøyer sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...